چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی

امام جمعه یاسوج گفت: نباید اجازه داد نوسانات بازار مردم را دچار مشکل کند و آن ها احساس کنند کسی نیست که نظارت کند و هر کسی هر طوری که دلش خواست قیمت‌ها را بالا و پایین می‌برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر هم مردم و هم مسئولان در هر شرایطی با انصاف رفتار کنند خیلی از مسائل و مشکلات کاهش پیدا می‌کند؛ اگر انصاف نباشد خداوند برکت خود را خواهد گرفت.

وی افزود: اگر نظارت ها به اندازه کافی و لازم صورت گیرد بسیاری از مشکلات کنونی در بازار و گرانی ها را نخواهیم داشت، البته شرایط کشور خاص است و همه دنیای استکبار فشار شدید می آورند، ولی می‌توان با تدبیر علی رغم فشارها و توطئه ها مشکلات را کمتر کرده و پیشرفت کنیم.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: مشکلات سایر کشورها هم کم نیست، ولی جنگ تبلیغاتی دشمن در خیلی از کشورها وجود ندارد مثلاً موضوع نخست وزیری انگلیس اگر در کشور ما بود چه غوغایی برپا می‌شد اما در آنجا از این خبرها نیست؛ اینجا به دلیل تبلیغات سوء دشمن برای فوت یک دختر چه غوغایی در شبکه‌های معاند کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: بعضی ها فکر می‌کنند ناظری وجود ندارد در صورتی که خدا هست و بر عملکرد ما نظارت می کند، اما باید در بازار هم به گونه ای نظارت شود که بر مردم فشار مضاعف وارد نشود و آرامش در جامعه وجود داشته باشد به همین خاطر کار تعزیرات بسیار ارزشمند و مهم است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز دشمن دنبال نارضایتی و ناامید کردن مردم است به همین خاطر در سال های اخیر مقام معظم رهبری موضوع سال را اقتصاد معرفی کرده و بر روی اقتصاد تمرکز کردند.

وی یادآور شد: باید دقت لازم و کافی از سوی تعزیرات برای نظارت بر بازار وجود داشته باشد، زیرا به دلیل فشارها و تحریم‌ها ممکن است قیمت ارز بالا و پایین داشته باشد، ولی با تمهیدات لازم نباید اجازه داد نوسانات بازار مردم را دچار مشکل کند و آن ها احساس کنند کسی نیست که نظارت کند و هر کسی هر طوری که دلش خواست قیمت‌ها را بالا و پایین می‌برد.

وی نا امیدی مردم را مهمترین خواسته دشمن دانست و گفت: دستگاه های نظارتی مثل تعزیرات باید مجاهدانه به صورت شبانه روزی تلاش کند نباید فشار بی‌جهت به مغازه دار وارد شود اما باید مغازه دار هم منصفانه با مردم برخورد کند.

حسینی در ادامه از تلاش های براتعلی صالحی مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha