شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا نوری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: در کجای دنیا با آتش زدن و استفاده از سلاح گرم و قمه کشی اعتراض می کنند؛ این شیوه را که در هیچ جای دنیا ندیده و نشنیده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در نشستی با جمعی از روحانیان استان، اظهار داشت: این ۶۰ یا ۷۰ نفری که کشته‌شده‌اند برای این کشته شده‌اند که کوتاه آمدند و نخواستند دست به اسلحه ببرند و کسی را بکشند نه اینکه زور و قدرتش را ندارند، بلکه نیروهای امنیتی کوتاه می‌آیند چون می‌گویند این‌ها بچه‌های ما هستند و اشکال ندارد من کتک بخورم تا قصه تمام شود حتی آن‌قدر کوتاه می آیند که شهید می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به‌هیچ‌عنوان نمی‌شود اغتشاشات را اعتراض و اغتشاشگران را معترض نامید، ادامه داد: اعتراض به‌جا و منطقی باید سنجیده و در چارچوب قانون باشد تا به نتیجه برسد. اما در اغتشاشات اخیر که دشمنان عنوان اعتراض را بر روی آن نهاده‌اند!! اغتشاشگران ابتدا با فحش و ناسزا شروع کرده و بعد با وقاحت تمام سنگ پراکنی کرده و اماکن و اموال عمومی را آتش زدند.

وی خاطرنشان کرد: در کجای دنیا با آتش زدن و استفاده از سلاح گرم و قمه کشی اعتراض می کنند؛ این شیوه را که در هیچ جای دنیا ندیده و نشنیده ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: این شیوه حیات‌وحش و کفتارها است که یک دفعه می‌ریزند بر سر یکی و او را می‌زنند و بعد در آرامش و بدون هیچ عذاب وجدانی به زندگی خود ادامه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اغتشاشگران قرآن و نظام اسلامی را قبول ندارند و نظام استکباری را حق دانسته و آمریکا و رژیم صهیونیستی را قبول دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha