شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش تخصصی جهاد تبیین ویژه مبلغین و روحانیون مدرسه علمیه حضرت قائم (عج) شهرستان حمیدیه

حوزه / نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تقابل بین ایران اسلامی و استکبار جهانی در حال حاضر یک تقابل تعیین کننده بین کل اسلام و کل شرک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش تخصصی جهاد تبیین ویژه مبلغین و روحانیون با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، روحانیون، مبلغین و طلاب در مدرسه علمیه حضرت قائم (عج) شهرستان حمیدیه برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین حیدری با تأکید بر تشابه بین تقابل ایران و استکبار جهانی و جنگ احزاب که در آن کل احزاب و ادیان ضد مسلمانان، لشکر عظیمی را جمع کردند و به جنگ با مسلمانان پرداختند، اظهار داشت: تقابل بین ایران اسلامی و استکبار جهانی در حال حاضر یک تقابل تعیین کننده بین کل اسلام و کل شرک است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این جنگ از روز اول انقلاب اسلامی شروع شده و تا امروز ادامه دارد که البته به لطف خدا، فرماندهی رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت غیور و ولایتمدار ایران در طول چند دهه گذشته، پیروزی‌های عظیم و بی‌نظیری را برای ما به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی جامعه ایران از لحاظ حقوقی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در پایین‌ترین سطح خود قرار داشت، گفت: امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های بزرگ و اقتداری رفیع‌ در سطح جهانی دست پیدا کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درخصوص اغتشاشات اخیر، یادآور شد: هدف از اغتشاشات با آن همه برنامه‌ریزی‌های پیچیده سیاسی، رسانه‌ای و حتی نظامی از طرف کشورهای استکبار جهانی، ایجاد جنگ‌های داخلی و تجزیه ایران بود، اما آنها با واکنش ملت ایران رو به رو شدند که به شکست مجدد آنها در این فتنه انجامید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha