دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ علما و روحانیون زنجان در عهد نامه ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: همه در برابر دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او، ید واحده می شویم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، علما و روحانیون زنجان در عهد نامه ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: همه در برابر دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او ید واحده ای می شویم.

متن کامل این عهد نامه به شرح ذیل است:

«بَلْ نَقْذِفُ بِالْحَقِّ عَلَی الْبَاطِلِ فَیَدْمَغُهُ فَإِذَا هُوَ زَاهِق»

ما حق ّ را بر باطل می کوبیم تا مغز آن را در هم بشکند، پس بی درنگ ، باطل محو و نابود می شود.(۱۸ انبیاء)

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

سلام علیکم

درود بی پایان به روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، که با اعتصام به حبل الله المتین، در تقابل با قطب های شرق و غرب، مسیر جدیدی را در افق تحولات عالم از ایران عزیز گشود و پرچم جمهوری اسلامی را در این کشور برافراشت تا شروعی شـود بر پایان سلطنت کفر و تحقق وعده حتمی الهی بر حاکمیت مستضعفین بر روی زمین.

اکنون که این شجره طیبه، با تمام فرازها و نشیب ها، یک چله از عمر پر برکت خود را با پشتوانه مردم غیور و همیشه در صحنه سپری کرده و در گام دوم خود، در حال پیشرفت به سمت قدرت همه جانبه است، دشمنان و بدخواهان کشور، بیش از پیش به اضطرار افتاده اند و تمام هم و غم خود را به صحنه آورده اند.

اغفال جوانان و نوجوانان، برهم زدن آرامش و سلب امنیت جامعـه، ایجاد اغتشاش و فتنه با به میدان آوردن بازمانده‌های عناصرِ زخم‌خورده‌ی چهل سالِ گذشته اعم از منافقین، تجزیه‌طلب‌ها، بقایای رژیم منحوس پهلوی، خانواده‌های ساواکی‌های مطرود و منفور و در اوج آن، رقم زدن حادثه تروریستی هولناک توسط جریان موسوم به داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(علیه السلام) همه از مواردی است که حاکی از واکنش مرعوبانه دشمن به کنش هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

اکنون که در مصاف حق علیه باطل محض، جنگ احزاب کنونی در برابر انقلاب اسلامی در حال رقم خوردن است، همه در برابر دشمـــن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او ید واحده ای می شویم تا در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد، ایستاده و به حول و قوه الهی، اینبار هم با افتخار بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق آییم.

با توجه به رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی در مواجهه با فتنه اخیر، نسبت به نقش آفرینی خردمندانه دستگاههای حافظ امنیت و قـوه قضائیه و فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ، روحانیت زنجان هم عهد می شوند تا اهتمام خود در زمینه جهاد تبیین اعم از؛ نشر گفتمان و معارف انقلاب اسلامی، جهاد رسانه ای و روشنگری در جنگ شناختی و نیز مطالبه گری از مسئولین مربوطه را به کار گیرند.

برای بار دیگر با مقتدای خود تجدید بیعت کرده و امیدواریم که ما را از دعای پدرانه خود برای عاقبت بخیری و موفقیت در این عرصه بی نصیب نفرمایید.

وَآخِرُ دَعْوَانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

لینک مشارکت در پویش:

https://survey.porsline.ir/s/K۱HAm۸U۲

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha