شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تشییع و تدفین آیت الله سید اصغر حسینی در دهدشت

حوزه/ نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم حسینی یکی از بی‌نظیرترین معلم‌های حوزه علمیه بود و نقش خود را به خوبی ایفا کرد، اما با وجود آنکه امروز در بین ما حضور ندارد، جامعه به فضیلت‌های این عالم دینی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز با حضور حماسی مردم ولایتمدار دهدشت، اعم از پیر و جوان و خردسال، تشییع و تدفین باشکوه حجت الاسلام والمسلمین سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج، در دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در آیین تشییع امام جمعه سابق یاسوج در دهدشت، حضور باشکوه مردم در مراسم بزرگداشت عالمان بزرگ را، استقبال از فضیلت‌هایی چون علم، جهاد و تقوای آن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: امروز همه باید تلاش کنیم تا راه و مسیر این افراد بزرگ را ادامه دهیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: رخدادهای اخیر در کشور باعث شده تا گاهی از موارد بین جوانان و عالمان فاصله‌ای ایجاد شود و لذا باید به دنبال کاهش این فاصله‌ها حرکت کنیم.

وی از مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسینی به عنوان یک مرد بزرگ یاد کرد و گفت: مرحوم حسینی یکی از بی‌نظیرترین معلم‌های حوزه علمیه بود و نقش خود را به خوبی ایفا کرد، اما با وجود آنکه امروز در بین ما حضور ندارد، جامعه به فضیلت‌های این عالم دینی نیاز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ملک‌حسینی مطرح کرد: امام جمعه سابق یاسوج، آنقدر دارای شرح و صدر بود که قدر او را ندانستند و همانند گنجینه‌ای در ویرانه بود و لذا به عالمان دینی توصیه می‌کنم تا به استقبال فضیلت‌های این شخصیت بزرگ بروند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم ایستادگی در برابر دشمن، گفت: امروز باید فرزندان خود را برای روزهای سخت تربیت کنیم و این وظیفه معلمان است که آن‌ها را آموزش دهند.

انتهای پیام/

منبع: khamenei.ir

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha