دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1054060
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دیدار

حوزه/ دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز با سفر به شهر مقدس قم با برخی از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور امروز با سفر به شهر مقدس قم در ادامه دیدار های خود با برخی از مراجع تقلید و علما با حضرت آیت الله جوادی آملی دیدار و گفت و گو کرد.

حضرت آیت الله جوادی آملی در این دیدار که در دفتر معظم له در قم برگزار شد گزارش آقای مخبر را نافع و امیدبخش دانستند و بر تلاش و خدمت بیشتر برای رفع مشکلات قشرهای مختلف مردم تاکید کردند.

ایشان با بیان اینکه کشور ایران محترم است، اظهار داشتند: مردم ایران و کشور ایران محترم است، ما مردم خوب، فداکار، بفهم و رجال نامی در کشور داریم و باید با عزت و آبرو اداره شوند، لازم است تا مسئولین همت کنند و زندگی آبرومند برای مردم ایران بسازند.

معظم له اظهار داشتند: کشور ما کشور خوبی است، کشور علی و اولاد علی است، نشانه اش هم پیاده روی های عظیم اربعین، ما حافظ این کشور نیستیم، قرآن حافظ این کشور است، ما مدیون شهدایی هستیم که در زمستان های سرد جان دادند ولی خاک ندادند، لازم است تا مسئولین این را بدانند و بر حل مشکلات مردم متمرکز شوند.

معاون اول رئیس جمهور نیز در این دیدار، کشور را دارای مزیت ها و نعمت‌های خدادادی کم نظیر دانست که با اتکا به هر یک از آنها می توان کشور را بخوبی اداره کرد.

مخبر به اقدامات دولت در خصوص تامین کالاهای اساسی، فروش نفت، اصلاح یارانه ها، انتقال آب، تامین انرژی، سرمایه گذاری خارجی، دیپلماسی منطقه ای، مسکن و اشتغال اشاره کرد و برنامه های دولت را برای کنترل تورم و رشد اقتصادی کشور تشریح کرد.

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از مواضع مراجع و علما در حمایت از دولت اظهار داشت که تدابیر و نظرات مراجع معظم راهگشای دولت در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha