جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار معاون اول رئیس‌جمهور با آیت‌الله العظمی سبحانی

حوزه/ این مرجع تقلید گفت: حوادث و مشکلات نباید دولت را از پیگیری برنامه‌ها و تلاش‌هایش در خدمت‌رسانی به مردم باز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله‌ سبحانی امروز دیدار معاون اول رئیس جمهور که در قم برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دولت، اظهار داشت: اداره کشور همواره امری دشوار همراه با فراز و فرود بوده و حوادث، فرصتی برای آسیب‌شناسی و رفع نقاط ضعف هستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حوادث و مشکلات نباید دولت را از پیگیری برنامه‌ها و تلاش‌هایش در خدمت‌رسانی به مردم باز دارد، برای دولت در پیشبرد اهدافش‌ آرزوی موفقیت کرد.

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم

دکتر محمد مخبر نیز در این دیدار با اشاره به موقعیت استراتژیک‌ و ظرفیت‌ها و امکانات کشور برای حل مشکلات و رونق اقتصادی گفت: بزرگ‌ترین نگرانی در مقطع آغاز به‌ کار دولت تأمین کالاهای اساسی بود اما امروز با اقدامات انجام شده، نگرانی در این زمینه وجود ندارد و به نقطه اطمینان‌بخش رسیده‌ایم.

دکتر مخبر با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.دکتر مخبر درباره اجرای‌ طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها نیز توضیح داد: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث افزایش قاچاق و بی عدالتی در جامعه شده بود که دولت‌ با شجاعت در جهت اصلاح آن گام برداشت.

معاون اول رئیس‌جمهور، توسعه روابط با همسایگان، افزایش صادرات گاز، فروش نفت و درآمدهای ارزی‌ کشور، جلوگیری از روند خلق پول و کاهش آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در پی تولید واکسن داخلی را از دیگر توفیقات دولت در یک سال گذشته عنوان کرد.

دکتر مخبر از کاهش تورم‌ و حل معضل بیکاری و مسکن به‌عنوان اولویت‌های کاری دولت سیزدهم یاد کرد و گفت که دولت با عزم راسخ و برنامه‌ای کاربردی این سه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت همواره خود را نیازمند نظرات مراجع‌ و علما می‌داند، اظهار داشت: دولت به توصیه‌های بزرگان توجه دارد و خود را بی‌نیاز از رهنمودهای خیرخواهانه نمی‌داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha