شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ز

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور در دبیرستان دخترانه موتمن کاشان با دانش آموزان دیدار کرد و پاسخگوی پرسش های آنها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح امروز با حضور در دبیرستان دخترانه موتمن کاشان با دانش آموزان دیدار کرد و پاسخگوی پرسش های آنها بود.

وی به دیدار روز گذشته جمعی از مردم استان اصفهان به مناسبت ۲۵ آبان روز ایثار و شهادت اصفهان با مقام معظم رهبری اشاره و یادآورشد : در دیداری که با معظم له داشتیم فرمودند که سلام بنده را به مردم منطقه کاشان برسانید.

امام جمعه کاشان با گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: اولین بار پس از قیام ۱۵ خراد ۴۲ ایده تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) مطرح شد تا نهضت اسلامی مردم ایران مانند نهضت‌های گذشته دچار شکست نشود و نیرویی مردمی برای مقابله با دشمن‌های خارجی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیج توانست در دهه اول انقلاب نقش مهمی در مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب و دشمن بعثی ایفا کند، ادامه داد: در دهه‌های بعد نیز بسیج علاوه بر حوزه‌های نظامی و امنیتی، در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی هم نقش‌آفرین شد.

نماینده ولی فقیه درکاشان بر لزوم حفظ حجاب بر اساس وصیت نامه های شهدا تاکید کرد و خطاب به دانش آموزان دختر افزود: با توجه به اینکه حفظ حجاب یک نوع مبارزه در برابر دشمن می باشد، لذا اجازه ندهید حتی یک تار موی شما در معرض دید نامحرم قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه وصیت دوم شهدا در تنها نگذاشتن ولی فقیه است، یادآور شد: به دلیل تو دهنی هایی که رهبر معظم انقلاب به آمریکا زده، امروز نوک حمله به سمت ولی فقیه می باشد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری پیاده کننده شعار امام راحل در «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است،اظهار کرد: وقتی می بینیم آمریکا و اسرائیل با ددادن اسلحه به اغتشاشگران برای ناامن کردن جامعه، پلیس و جوانان ما را از بین می برند باید همه با هم متحد شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به عصبانیت آمریکاییها از حجاب بانوان کشورمان، خاطرنشان کرد: بیش از۲۰۰ سال است که دشمن با تبلیغات گسترده مانع پیشرفت کشورها را حجاب زنان می داند و می گوید کشوری می تواند پیشرفت کند که زنانش نیمه عریان و بدحجاب باشند.

امام جمعه کاشان در پایان با توصیه به دانش آموزان گفت: خوب درس بخوانید و سعی کنید به بالاترین درجات علمی دنیا دست پیدا کنید؛ با تقوا باشید، دشمن را بشناسید و بدانید دشمن اصلی ما آمریکا و انگلیس است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha