پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نیکزاد

حوزه/ مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش از فعالیت ۲۱ هزار طلبه در رابطه با جهاد تبیین در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد پیش از ظهر امروز در همایش طلایه داران جهاد تبیین با حضور فرهنگیان، بسیجیان و مبلغین مدارس امین در بوشهر از فعالیت ۲۱ هزار طلبه در رابطه با جهاد تبیین در آموزش و پرورش خبر داد و اظهار داشت: این طلاب بدون هیچگونه رابطه استخدامی بصورت جهادی در آموزش و پرورش فعالیت می کنند.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش حضور این طلاب در آموزش و پرورش را یک ظرفیت بزرگ قلمداد کرد و ابراز داشت: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد فرهنگی کشور است و در میزان اثرگذاری و کنشگری طلاب و روحانیون در آموزش و پرورش عرصه فراهم شده است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: صرف حضور به تنهایی کافی نیست و در شرایطی که در جنگ ترکیبی با دشمن قرار داریم و دشمن نیز همه توان خود را برای ضربه زدن به کشور به کار گرفته است کنشگران تربیتی می توانند با جوانان و نوجوانان ارتباط بگیرند و حقایق را تبیین کنند.

حجت‌الاسلام نیکزاد ساخت انیمیشن، فیلم و بازی‌های مختلف را یکی از شگردهای دشمن برای تاثیرگذاری بر جوانان و نوجوانان عنوان کرد و بیان داشت: این یکی از روش ها در جنگ ترکیبی است که دشمن با دروغ و نیرنگ سعی دارد بر سبک زندگی و تفکر جوانان، نوجوانان و حتی کودکان تاثیر بگذارد.

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با تاکید بر حضور کنشگران تربیتی در مدارس گفت: لازم است این کنشگران با حضور در مدارس ارتباط و تعامل خود را با دانش آموزان بیشتر کرده و واقعیت ها را به آنها بیان کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در حال ترویج باطل است اظهار کرد: این کنشگران تربیتی و فرهنگیان هستند که باید در مسیر حق براساس مبانی روشن قرآن و اهل بیت (ع) بتوانند با دانش آموزان ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha