شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی/ میناب

حوزه/ امام جمعه میناب همراه سازی مردم و جلب رضایت مردم را یک اصل اساسی دانست و گفت: مسئولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کرده و حل مشکلات را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک هفته بسیج و سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: اگر روحانیت شیعه و نماینده انقلابی را می‌خواهید بشناسید، یک الگوی و عیار مناسب، نماینده و روحانی مدرس است.

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ ترکیبی که راه انداخته‌اند، به اهداف خود نرسیده‌ و شکست خورده‌اند، افزود: اقدامات بموقع نظامی علیه پایگاه‌های منافقین یک حق طبیعی است که بایستی عملیاتی می‌شد.

خطیب جمعه میناب گفت: اقدامات قاطع امنیتی و قضایی در برابر اغتشاشگران، اجازه بروز دیگر این حوادث در کشور را نخواهد داد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اقدام بکارگیری دیپلماسی فعال وزارت خارجه برای جلوگیری از سوء استفاده عوامل خارجی و استکباری، امری لازم و ضروری است.

خطیب جمعه میناب گفت: همراه سازی مردم و جلب رضایت مردم یک اصل اساسی است.

وی افزود: مسئولین خدمتگزار مردم هستند، رضایت مردم یک عامل بسیار مهم است که مدیران و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: مسئولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رسیدگی کرده و حل مشکلات را در اولویت کاری خود قرار دهند.

خطیب جمعه میناب گفت: مسئولان و مدیرانی که نارضایتی مردم را سبب می‌شوند، با آنان کنار نخواهیم آمد و هیچ حمایتی برخورد نخواهند بود.

حجت الاسلام ابراهیمی همه آحاد مردم و مسئولان را به تقویت و تحکیم وحدت سفارش کرد و یادآور شد: باید سواد رسانه‌ای جوانان و نوجوانان را افزایش دهیم، تا در برابر فضای سایبری و رسانه‌ای دشمنان پیروز شویم و محکم و استوار بایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha