چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اداره كل تبليغات اسلامي مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: منتظر واقعی خود را در محضر امام می‌داند، او مسیر زندگی در عصر غیبت را می‌شناسد، اهل مجاهده و تبیین است و نسبت به جامعه و روشنگری جامعه مسئولیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف‌تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، روز جمعه، در جمع مردم پل‌سفید، با اشاره به الگو، سبک و شاخص‌های مهم زندگی منتظران امام زمان(عح) اظهار داشت: منتظر واقعی، باید شاخص‌های مناسب آن را داشته باشند، امام سجاد(ع)، بهترین انسان‌های روی زمین را مهدی‌ باور ‌بودن و منتظر واقعی امام عصر می‌دانند که انتظار از رفتار و چهره آن ها موج می‌زند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: خداوند در منتظران حالت غیبت را حالت حضور قرار داد و منتظر واقعی خود را در محضر امام می‌داند، او مسیر زندگی در عصر غیبت را می‌شناسد، اهل مجاهده و تبیین است و نسبت به جامعه و روشنگری جامعه مسئولیت دارد.

وی تأکید کرد: در تاریخ اسلام، افرادی در صدد تحریف واقعیت‌ها بودند و افرادی نیز در مسیر الهی گام برداشتند و راه را گم نکردند، با خواندن حوادث در تاریخ، بخشی از مسیر روشن می‌شود، جنگ صفین تنها نبرد نظامی نبود بلکه جنگ روایت‌ها بود، امام علی(ع) افرادی را در آن به جهاد تبیین و روشنگری در بدنه لشکر تعیین کردند و لذا لا توجه به فرموده مقام معظم رهبری که در حال حاضر در جنگ ترکیبی قرار داریم، امروز نیاز به روشنگری داریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، حرم است، بیان کرد: با مطالعه تاریخ، بخشی از مسیر مشخص و در روشن‌شدن مسیر به ما کمک می‌کند.

حجت الاسلام شریف‌تبار خاطرنشان کرد: امام علی(ع) به عده‌ای که گرداگرد آن حضرت بودند فرمودند، قرار بود دوای درد من شوید نه اینکه یک درد اضافه بر آن‌ها باشید، من از شما انتظار داشتم و لذا باید مراقب باشیم نکند که امام عصر(عج) درباره ما این جملات را بیان کنند.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و فعالیت‌های بسیجیان، یادآور شد: بسیجیان مجاهد دوره ما از بسیاری دلخواه‌های زندگی خود گذشتند و حضرت امام(ره) را پشتیبانی کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha