پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر / حضور امام جمعه همدان در مراسم روز معلولین

حوزه / امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه مسئولان باید حرف و مشکلات جامعه معلولان را بشنوند، گفت: بارها گله‌مندی جامعه معلولان نسبت به زیر ساخت‌ها را شنیده و به مسئولان منتقل کرده‌ایم، بنابراین امروز از مسئولان می‌خواهیم تا عدالت را در این زمینه رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امشب در مراسم روز جهانی معلولین، با بیان اینکه شفافیت و زلال بودن این جمعیت باعث می‌شود تا انسان احساس نشاط کند، اظهار داشت: زمانی که انسان با این جمعیت مواجه می‌شود و توانایی‌های آنها را مشاهد می‌کند، کوهی از عظمت و ظرفیت را در وجودشان می‌بیند.

وی با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های معلمان و مربیان، یادآور شد: همه باید کمک کنیم تا استعدادهای کودکانی که دچار برخی معلولیت‌ها هستند ظهور و بروز پیدا کند.

امام جمعه همدان، فراهم شدن زیر ساخت مناسب برای معلولان را مطالبه به حق جامعه معلولان عنوان کرد و گفت: این زیر ساخت‌ها ضروری است در شهر همدان فراهم شود و لذا خوب بود که در این مراسم، مسئولان شهری و متولیان نیز حاضر می‌شدند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید حرف و مشکلات جامعه معلولان را بشنوند، خاطرنشان کرد: بارها گله‌مندی جامعه معلولان نسبت به زیر ساخت‌ها را شنیده و به مسئولان منتقل کرده‌ایم، بنابراین امروز از مسئولان می‌خواهیم تا عدالت را در این زمینه رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به مراسم روز گذشته دیدار معلولان با رئیس جمهور، اظهار داشت: رئیس جمهور در این دیدار وعده‌هایی در رابطه به مسکن و اشتغال جامعه معلولان را مطرح کرد.

وی افزود: گاهی از موارد وعده‌هایی داده می‌شود، اما تا به میدان و مرحله اجرا برسد، فراموش می‌شود و اجرایی نخواهد شد، بنابراین باید این مجموعه به صورت جد پیگیر وعده‌های مطرح شده در مراسم روز گذشته باشد، چرا که پس از دستور رئیس جمهور این وظیفه مدیران استانی که پیگیر تحقق این وعده‌ها باشند.

در پایان این مراسم ضمن اهدا لوح به امام جمعه همدان به پاس همراهی با جامعه معلولان استان، از تعدادی از دانش ‌آموزان برتر تقدیر شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha