جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امنا الرسل

حوزه/ مؤسسه البیان در حوزه بین المللی نیز ضمن معرفی و ایجاد بستری ارتباطی با اساتید خارج از کشور و معرفی مراکز تراث حوزه نجف اشرف، رویکردهای ارزشمندی را در مسیر تدوین مقالات بین‌المللی و برقراری ارتباط و دعوت به همکاری فرهیختگان علمی جهان اسلام رقم زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موسسه البیان از همان روزهای نخست آغاز تدوین طرح برگزاری کنگره بین المللی امناء الرسل جلسات متعددی را با حضور اعضای دبیرخانه به ویژه کمیته های اجرایی و علمی آن برگزار نمود.

در مسیر تقویت مشارکت و همکاری ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره بین المللی امنا الرسل، در همان آغازین روزهای فراخوان کنگره؛ فرایند ارائه مشاوره های تخصصی و بسترسازی برای ایجاد و تقویت تعاملات حوزه علمیه قم و نجف مورد تأکید قرار گرفت.

موسسه البیان در حوزه بین المللی نیز ضمن معرفی و ایجاد بستری ارتباطی با اساتید خارج از کشور و معرفی مراکز تراث حوزه نجف اشرف، رویکردهای ارزشمندی را در مسیر تدوین مقالات بین المللی و برقراری ارتباط و دعوت به همکاری فرهیختگان علمی جهان اسلام رقم زد.

همکاری در برپایی نشست های علمی کنگره بین المللی امناءالرسل و برپایی هم اندیشی با حضور اندیشمندان حوزه تراث از دیگر رویکردهای موسسه البیان بود.

نخستین کنگره بین‌المللی امناءالرسل با مشارکت قریب ۲۰ نهاد حوزوی، فرهنگی و پژوهشی و برپایی سه کمیسیون علمی در خصوص سیره معنوی و اخلاقی و معرفتی آیت الله خرسان و همچنین منهج علمی و بررسی تاثیرگذاری تألیفات ایشان در ترویج و گسترش مکتب اهل بیت(ع) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha