سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جلسه شورای عالی قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی سراسر کشور به ویژه دادستان‌ها اعلام کرد: چنانچه فردی حرف دروغ یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاهترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، امروز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در جلسه شورای عالی قوه قضائیه به مسئولان قضائی در سراسر کشور دستور داد که از کسانی که به دروغ و بدون سند مطالب و ادعاهایی را مطرح و منتشر می کنند، نگذرند.

اهم مطالب رئیس قوه قضائیه:

* برخی احکام صادر شده از سوی دادگاه‌های رسیدگی به پرونده‌های اغتشاشات در دیوان عالی تأیید شده‌اند و برخی دیگر نیز در مرحله رسیدگی است.

* امروز دیگر جای ابهامی برای هیچ فرد منصف و ایران‌دوستی نسبت به توطئه و کید دشمنان برای ضربه زدن به کشور وجود ندارد.

* به مسئولان ذیربط قضائی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاهترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید.

* چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد.

* چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.

تکمیل می شود...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha