جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس از آیت الله اعرافی درخواست کرد تا مدیران حوزه های استانی را موظف به اطلاع رسانی به روز کنند تا بتوان اهداف حوزه را محقق کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه فارس که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حزه های علمیه کشور در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مدیر سابق حوزه علمیه فارس، اظهار کرد: ایشان در عرصه مدیریت خوش درخشیدند و ما با یک مدیر جوان حوزوی مواجه هستیم.

وی در ادامه با تصریح اینکه یک مدیر جدید به حوزه علمیه قم معرفی کرده ایم، اضافه کرد: آرزو داریم مدیر جدید نیز توفیق برای یک حرکت عظیم در راستای پیشبرد سربازخانه امام زمان(عج) داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس از آیت الله اعرافی درخواست کرد تا مدیران حوزه های استانی را موظف به اطلاع رسانی به روز کنید تا بتوان اهداف حوزه را محقق کرد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر سابق حوزه علمیه استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha