جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سفر آیت الله اعرافی به شیراز

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه نورآباد ممسنی در دیدار مسئولان، مدیران، اساتید، و کادر واحدهای آموزشی با آیت الله اعرافی، گفت: در تمام مقاطعی که جامعه نیاز به حوزه و روحانیت داشته، روحانیت جان فدای مردم و آماده رزم و خدمت بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام حسین شاکری عصر امروز در جلسه مسئولان، مدیران، اساتید، و کادر واحد های آموزشی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، در خصوص «حوزه انقلابی حوزه منتظر» اظهار کرد: حوزه انقلابی می تواند سه شاخصه مهم از جمله بُعد آموزش سودمند را داشته باشد.

امام جمعه نورآباد ممسنی، تهذیب و اخلاق هدفمند را شاخصه دوم حوزه انقلابی برشمرد و اضافه کرد: در این بخش باید گام های بلندی برداشته شود، همچنین ترویج روحیه انقلابی گری و جهادی، شاخصه سوم است که به نظر می رسد موفقیت های پس از انقلاب بیشتر بوده است.

مسئول مدرسه علمیه نورآباد ممسنی تصریح کرد: در تمام مقاطعی که جامعه نیاز به حوزه و روحانیت داشته روحانیت جان فدای مردم و آماده رزم و خدمت بوده و خواهد بود؛ حوزه علمیه همچنین در دفاع مقدس نیز خود را به خوبی نشان داد چراکه متناسب با جمعیت دیگر اقشار ۱۲ برابر شهید داده است.

وی در خصوص عدالت اجتماعی نیز افزود: در جاهایی طلبه وجود دارد اما مکان نیست؛ باید زیرساخت های ساختاری را توسعه داد؛ حوزه ای وجود دارد که حتی صندلی ندارد و کتابخانه ای فقیر دارد.

امام جمعه نورآبادممسنی در پایان گفت: امیدواریم آینده حوزه و نظام مقدس اسلامی بهتر از آنچه که هست خواهد شد و با اراده‌ای که از مسئولان حوزه مشاهده کرده ایم آینده حوزه بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha