چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان این که بدون تردید حوزه استان فارس یکی از ارکان حوزه های تشیع است، گفت: این امر مبیّن و نشان از آمادگی دینی و معنوی آحاد مردم استان فارس است که چه در حال گذشته، حال و آینده این بستر رشد و بالندگی حوزه را در استان فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی عصر امروز در جلسه مسئولان، مدیران، اساتید، و کادر واحد های آموزشی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، با اشاره به قدمت حوزه علمیه استان فارس، اظهار کرد: حوزه فارس قدمتی هزار ساله دارد و به برکت این حوزه باشکوه شاهد پرورش صدها مجتهد علوم عقلی و نقلی هستیم.

وی در ادامه با تصریح اینکه بدون تردید حوزه استان فارس یکی از ارکان حوزه های تشیع است، اظهار کرد: این امر مبین و نشان از آمادگی دینی و معنوی آحاد مردم استان فارس است که چه در حال گذشته، حال و آینده این بستر رشد و بالندگی حوزه را در استان فراهم کرده است.

به گفته مدیر جدید حوزه علمیه فارس یکی از امتیازهای جامع ارتباط وسیع حوزه علمیه با مردم است و باید حوزه علمیه به تناسب رسالت تاریخی نقش خود را در گام دوم انقلاب ایفا کند.

وی هم افزایی با ایجاد یک فضای صمیمانه را مورد توجه قرار داد و گفت: تا جایی که امکان دارد فضای حوزه را مانند یک خانواده کنیم تا با صمیمیت و دست در دست هم موجبات تعالی و رشد را ایجاد کنیم.

مدیر جدید حوزه علمیه استان فارس جوانان را سرمایه اولیه جامعه دانست و بر ضرورت تقویت ارتباط حوزویان با جوانان و نوجوانان تأکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha