یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حمید ملکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ملکی گفت: وظیفه اصلی امروز مبلغان جهاد تبیین، رسوا کردن دشمن و روشنگری مردم نسبت به مسائل اخیر کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،گردهمایی بزرگ مبلغان فاطمی با موضوع جهاد تبیین امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاءبرگزار گردید.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین ملکی در این گردهمایی در سخنانی با تأکید بر جهاد تبیین و همچنین تبلیغ چهره به چهره گفت: متأسفانه امروز دشمن برخی از جوانان را نسبت به نظام اسلامی بدبین کرده است که وظیفه مبلغان و روحانیت این است که با آنان ارتباط چهره به چهره گرفته و نسبت به توطئه های دشمنان آگاه نمایند.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان برخی از تجربیات تبلیغی افزود: مبلغانی موفق هستند که در امر تبلیغ از ابتکار و خلاقیت استفاده کنند.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان این که مبلغان باید مواظب رفتار و کردار خود باشند بیان کرد: گاهی یک خطا و اشتباه موجب می شود که مردم به روحانیت بدبین شوند. اگر عالم دین، مبلّغ و طلبه ای رفتار محترمانه، مودبانه و حکیمانه با مردم داشته باشند مریدش خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان این که انسان ها خداجو و خداخواه آفریده شده اند گفت: نمونه اش اتحاد جماهیر شوروی بود که بعد از ۷۰ سال مردم دوباره به مساجد برگشتند.

وی وظیفه اصلی امروز مبلغان را جهاد تبیین و روشنگری مردم نسبت به مسائل اخیر کشور دانست و افزود: یکی از مهمترین وظیفه و رسالت مبلغان فاطمی، جهاد تبیین است، باید با افشاگری خود، دشمن را رسوا نمایند. پیشرفت های کشور و نعمت هایی که در سایه سار نظام ولایی و انقلاب اسلامی به وجود آمده برای مردم بازگو و یادآوری شود.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه با بیان این که با روشنگری که مبلغان انجام خواهند داد اوضاع رو به بهبودی خواهد رفت، توجه به معنویت،جهاد و مقاومت را از سوی مبلغان مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسدالله IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    سعدی و جهاد تبیین: مُشک آن است که خود ببوید؛ نه آن که عطار بگوید.