شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
درس اخلاق مجازی جامعه الزهرا

حوزه/ درس اخلاق با موضوع «اخلاق در خانواده» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی یکشنبه ساعت ۱۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

خانم صدیقه حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: درس اخلاق مجازی با موضوع «اخلاق در خانواده» روز یکشنبه ۱۳ آذر ساعت ۱۹ به صورت آنلاین ویژه بانوان طلبه جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این نشست که در راستای آماده‌سازی جهت ورود به ایام فاطمیه تدارک دیده شده است، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی به عنوان سخنران حضور دارد و به تبیین این موضوع با محوریت «سبک زندگی فاطمی» می‌پردازد.

حاجی پور تصریح کرد: همه بانوان طلبه جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها اعم از طلاب حضوری تمام وقت و نیمه وقت، طلاب غیرحضوری و مجازی می‌توانند در این نشست شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این نشست اولین جلسه درس اخلاق از سوی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری است، اظهار امیدواری کرد که اینگونه جلسات درس اخلاق به صورت ماهانه ادامه داشته باشد که زمان جلسات بعدی متعاقبا اعلان خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این نشست در نوبت شب ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، امید است که بانوان طلبه به همراه خانواده در این نشست حضور داشته باشند.

حاجی پور در پایان یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند https://online.jz.ac.ir/rd۸loefaco۵l/ در این نشست شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha