جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پرویز حیدری راد

حوزه / رئیس آموزش و پرورش کیش گفت: جزیره کیش با فراوانی فرهنگ‌ها در کنار هم می‌تواند به یک جامعه هدف پایلوت برای بخش فرهنگی کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، پرویز حیدری راد رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش شب گذشته در نشستی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه برادران و حجت الاسلام مسلم حیدرزاده معاون تبلیغ و تهذیب هرمزگان، با مبلغات مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کیش برگزار شد، اظهار داشت: هدف دشمن بعد از جنگ تحمیلی، تسخیر قلب و ذهن جوانان و نوجوانان این سرزمین است.

وی افزود: دانش آموزان در سنینی قرار دارند که با بحران‌های هویتی مواجه هستند و کم‌کاری‌ها سبب هنجار شکنی‌های این قشر در جامعه می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش کیش با بیان اینکه باید برخی از نهادها و هسته‌های تربیتی و پرورشی را در مدارس احیا کنیم، یادآور شد: انجمن‌های اسلامی و دیگر نهادها در رشد مبانی اعتقادی و ارزش‌های اسلامی نقش بسزایی دارند.

حیدری‌راد، خاطرنشان کرد: در دوران نوجوانی نوع ارتباط گیری از جنس عاطفی و رفتارهای محبت‌گونه است و این امر سبب حساسیت بالا در این عرصه است.

وی تأکید کرد: یکی از راهکارهای عملی و مناسب برای نوجوان، معرفی الگوی‌های رفتاری مناسب برای الگو پذیری است.

حیدری‌راد ادامه داد: جزیره کیش با فراوانی فرهنگ‌ها در کنار هم می‌تواند به یک جامعه هدف پایلوت برای بخش فرهنگی در کشور باشد.

وی یادآور شد: با ایجاد تفاهم نامه‌های فرهنگی با دستگاه‌های هم راستا می‌توان مشکلات را احصا و مورد بررسی قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha