جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ایرانشهر

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه زینبیه(س)ایرانشهر، گفت: به مناسبت بزرگداشت روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س)، اساتید و کادر مدرسه زینبیه(س) ایرانشهر به پاس تلاش و کوشش و همچنین صبر و حوصله و تحمل و بردباری پرستاران با حضور در بیمارستان ایران این شهرستان، روز پرستار را به پرستاران با اهدای گل و هدیه تبریک گفتند.

خانم شمس معاون فرهنگی مدرسه زینبیه(س) ایرانشهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در زاهدان، اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س)، اساتید و کادر مدرسه زینبیه(س) ایرانشهر به پاس تلاش و کوشش و همچنین صبر و حوصله و تحمل و بردباری پرستاران با حضور در بیمارستان ایران این شهرستان، روز پرستار را به پرستاران با اهدای گل و هدیه تبریک گفتند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری روز میلاد حضرت زینب(س) به روز پرستار، پرستاران عزیز از این بانوی صبر و بردباری الگو بگیرند و با صبر و بردباری، باکج خلقی‌ها و ناملایمت‌های بیماران به نقش آفرینی بپردازند.

معاون فرهنگی مدرسه زینبیه(س) ایرانشهر، ابراز کرد: یادمان نمی‌رود که تلاش شبانه روزی پرستاران در دوران کرونا باعث نجات خیلی از بیماران کرونایی شد و یا در بحث حوادثی مثل زلزله، این قشر زحمت کش نقش بسزایی داشتند.

تقدیر اساتید و کادر مدرسه علمیه زینبیه(س) ایرانشهر از پرستاران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha