دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دوره مقدماتی مشاوره اسلامی در حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ دفتر مشاوره و خانواده حوزه علمیه کرمانشاه دوره آشنایی با مهارتهای راهنمایی و مشاوره را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، دفتر مشاوره و خانواده حوزه علمیه کرمانشاه، دوره آشنایی با مهارتهای راهنمایی و مشاوره ویژه طلاب خواهر و برادر را برگزار می کند.

مزایای دوره :

  1. آشنایی با اصول مبانی ومهارت های مشاوره
  2. بهره مندی از کارگاه های تخصصی روانشناسی
  3. آشنایی با آزمون های روانشناسی
  4. آمادگی برای ورود به سطح ۳ مشاوره
  5. - عضویت در کار گروه های تخصصی مشاوره

زمان ثبت نام: از ۱۵آذر الی ۲۱ آذرماه

برای ثبت نام با شماره ۰۹۱۳۹۷۷۲۷۹۴ تماس بگیرید .

این دوره به همت واحد مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نرگس گلپروری مربی قرآنی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    سلام و احترام از شهرستان کنگاور هستم از مربی های قرآنی فعال در سطح مساجد و مدارس هستم که با حوزه علمیه و بسیج و تبلیغات اسلامی همکاری دارم جهت دریافت گواهی نامه لطفا همکاری های لازم را مبذول فرمایید
  • کتاب نرگس 📚 CA ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    🇮🇷🕌🇵🇸«خانه‌های قرآن (با قاسم!)» از برنامه‌های لازم و ضروری است! وَأَوْحَيْنَا إِلَىٰ مُوسَىٰ وَأَخِيهِ أَن تَبَوَّآ لِقَوْمِكُمَا بِمِصْرَ بُيُوتًا وَاجْعَلُوا بُيُوتَكُمْ قِبْلَةً وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ. و به موسی و برادرش وحی کردیم که: برای قوم خود، خانه‌های در سرزمین مصر انتخاب کنید، و خانه‌هایتان را عبادتگاه قرار دهید، و نماز را بر پا دارید، و مؤمنان را بشارت بده. بت و گوساله امروز ما چیست که مردم دنیا (و مردم قوم موسی/رهبر) را از حرف حق موسی/هارون زمان دور میکند؟ باید بت و گوساله امروز را بشناسیم، بشکنیم و بسوزانیم! وَانظُرْ إِلَىٰ إِلَٰهِكَ الَّذِي ظَلْتَ عَلَيْهِ عَاكِفًا ۖ لَّنُحَرِّقَنَّهُ ثُمَّ لَنَنسِفَنَّهُ فِي الْيَمِّ نَسْفًا. قبل از آن که دشمن ما (و دشمن بشریت!) قرآن، مسجد و ما و فرزندانمون را بسوزاند. قَالُوا حَرِّقُوهُ وَانصُرُوا آلِهَتَكُمْ إِن كُنتُمْ فَاعِلِينَ. حاج قاسم مقام خلیل اللهی داشت ...مقام خلیل اللهی میدونی چیه؟ وَمَنْ أَحْسَنُ دِينًا مِّمَّنْ أَسْلَمَ وَجْهَهُ لِلَّهِ وَهُوَ مُحْسِنٌ وَاتَّبَعَ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا ۗ وَاتَّخَذَ اللَّهُ إِبْرَاهِيمَ خَلِيلًا. يَا نَارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاَماً - بر ابراهیم! بر قاسم! بر محسن! محسن فاطمه (س)! سلام فرمانده! با احترام زیباترین تمنا سلام! با احترام ای عالی معلی سلام! با احترام تنهاترین دنیا سلام! ما اهل کوفه نیستیم سید علی تنها بماند! ما هر روز سرود و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! ابلیس چه گفت؟ قَالَ أَنَا خَيْرٌ مِّنْهُ ۖ خَلَقْتَنِي مِن نَّارٍ وَخَلَقْتَهُ مِن طِينٍ. گفت: من از او بهترم، مرا از آتش آفریده‌ای، و او را از گِل. آنهایی که رأی منفی و قرمز به سرود و سردار و سلام می دهند، نیاز بیشتری به سلام و سردی دارند! سلیمانی ها مثل قرص آرام بخشند! نمی‌خوابند تا دیگران در آرامش بخوابند! داستان دختری هندی به نام نرگس را شنیدید؟ هر شب از پدر و مادرش می‌خواهد که برایش قصه ی حاج قاسم را تعریف کنند تا خوابش ببرد. یک شب که کسی نبود تا برایش قصه بگوید، حاج قاسم به خوابش آمد و خودش برایش قصه می‌گوید! قصه اش شد کتابی به نام نقاشی خدا، که به سه زبان ترجمه و در هندوستان منتشر شده است! ما بدون قصه ای هر شب از دلاوریهای سلیمانی ها نمی خوابیم! لَقَدْ كَانَ فِي قَصَصِهِمْ عِبْرَةٌ لِّأُولِي الْأَلْبَابِ ۗ مَا كَانَ حَدِيثًا يُفْتَرَىٰ وَلَٰكِن تَصْدِيقَ الَّذِي بَيْنَ يَدَيْهِ وَتَفْصِيلَ كُلِّ شَيْءٍ وَهُدًى وَرَحْمَةً لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ.
  • أَحْسَنَ الْقَصَصِ 📖 CA ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    خوشا به حال فرزندان ایران و امام که تو حزب خدایی ثبت نام میکنند! آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۲۲ مهر که در مصلای قدس قم برگزار شد بیان کردند:«کسانی که تو حزب شیطان ثبت نام کردند، نه تو حزب الله ثبت نام کردند، اینها هم تو دنیا خسارت میبینند و هم در آخرت. یکی از آثار و پیامدهای گناه این است که انسان از ولایت الله خارج می شود و تحت ولایت طاغوت و شیطان قرار می گیرد. اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ فَأَنْسَاهُمْ ذِكْرَ اللَّهِ أُولَئِكَ حِزْبُ الشَّيْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ». وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا. شهدا قرآنی هستند و شفا! اما برای الظالمین جز زیان نمی افزاید. وابسته شدن به خدا، امام و شهدا هم یک نوع اعتیاد است! که عقده های روانی و مرض وابسته شدن به واتس اپ، تلگرام, فیسبوک ,تویتر، اینستاگرام، جیمیل، یاهو میل و ... (و میل به هر چه از جنس دشمن خارجی و محتوای آن) را هم درمان می کند! باید چشم و گوش و دلمون را از هر چه نا پاک پاک کنیم! مگر نمی خواهیم صدای امام را بشنویم؟ مگر نمی خواهیم سیمای امام را ببینیم؟ رهبر گفتند باید چشممان به آرمان ها باشد! ای رفیق شهیدم! بهشت رو تو چشم تو دیدم !دفتری که عکس تو رو داشت خریدم !کتابی که عکس تو رو داشت خریدم! باید خودمان بشویم کتاب! باید خودمان بشویم فیلم؛ موقعیت مهدی موقعیت ماست! باید خودمان بشویم قاسم سلیمانی! عـهد میبندم، حاج قاسمت بشم، عـهد میبندم، مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم! منم یه آرمانم! منم یه نرگسم! نَحْنُ نَقُصُّ عَلَيْكَ أَحْسَنَ الْقَصَصِ بِمَا أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ هَٰذَا الْقُرْآنَ وَإِن كُنتَ مِن قَبْلِهِ لَمِنَ الْغَافِلِينَ. مادر آرتین در خواب دید، در حالی که نزد امام خامنه ای می رفت، ایشان دستی بر سر آرتین کشیدند، او را نوازش کردند و گفتند این پسر در آینده فرزند بزرگی می شود. قَالَ يَا بُنَيَّ لَاتَقْصُصْ رُؤْيَاكَ عَلَىٰ إِخْوَتِكَ فَيَكِيدُوا لَكَ كَيْدًا ۖ إِنَّ الشَّيْطَانَ لِلْإِنسَانِ عَدُوٌّ مُّبِينٌ. وَلَمَّا بَلَغَ أَشُدَّهُ آتَيْنَاهُ حُكْمًا وَعِلْمًا ۚ وَكَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ. کتاب محسن فروشی نیست! خوردنیه! شیرین بیان را باید خورد!