پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز نماینده ولی فقیه در خوزستان

امام جمعه اهواز با اشاره به جایگاه و اهمیت روایت اول در موضوعات مختلف، گفت: آنکه روایت اول را انجام می‌دهد، برنده میدان است، چرا که تبلیغات باطل، نظام ارزش‌گذاری انسان را جابجا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یاد عالم آخرت و قیامت از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به مقام قرب الهی است.

وی بیان کرد: دو ویژگی بسیار مهم که باید به آنها توجه شود و از تباهی جامعه دوری کرد، نخست آن است که وقتی حرف غلطی زده می‌شود، سریع‌تر از حرف درست، زبان به زبان منتقل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خیلی مهم است که انسان به مستندات حرف‌ها نیز توجه کند، گفت: این ویژگی هر امت ایمانی را نابود می‌کند و ویژگی دوم نیز این است که وقتی انسان کار اشتباه و قبیح مشاهده می‌کند، از نگاه حجت باطنی قبیح باشد.

امام جمعه اهواز با اشاره به جایگاه و اهمیت روایت اول در موضوعات مختلف، یادآور شد: آنکه روایت اول را انجام می‌دهد، برنده میدان است، چرا که تبلیغات باطل، نظام ارزش‌گذاری انسان را جابجا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: تبلیغات دشمن و باطل توانست غذای فست‌فودی را به غذای اصلی مردم تبدیل کند، ساعت خواب انسان‌ها را تغییر دهد و حتی می‌تواند ازدواج خوب و بد را جابجا کند.

وی با بیان این‌که تبلیغات باطل، جای راهنما و راهزن را جابجا می‌کند، گفت: نمونه بازر این موضوع دوران حضرت امیرالمؤمنین(ع) است که معاویه‌ها و ابن ملجم‌ها را به عنوان راهنما معرفی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به نقش جهاد تبیین در مقابل تبلیغات جریان باطل، عنوان کرد: تبلیغات باطل که حضرت امیرالمؤمنین(ع) را وارونه جلوه داد، آیا نمی‌تواند ویژگی‌های ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری را وارونه جلوه بدهد؟

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تأکید بر اینکه انگلیس، آمریکا و دیگر کشورهای استکبار هیچگاه دوستدار ما نبوده و نیستند، اظهار داشت: در هنگام کرونا همین کشورها به ما واکسن ندادند یا اینکه به بیماران پروانه‌ای برای درمان دارو نمی‌دهند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در تبلیغات باطل، فرق نمی‌کند در چه زمانی حضور داریم، گفت: تبلیغات باطل کاری می‌کند که امام حسین(ع) فرزند پیامبراکرم(ص) را با نیزه، چوب، شمشیر و سنگ می‌زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha