سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: وظیفه اصلی مبلغان جهاد تبیین و روشنگری برای مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان، صبح امروز در جلسه ماهانه تبلیغ ویژه برادران مبلّغ و خواهران مبلغه طرح امین مدارس نورآباد که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مبلغان باید همواره در راستای صیانت از آموزه‌های قرآنی و انقلابی در جامعه تلاش کنند، اظهار داشت: وظیفه اصلی مبلغان جهاد تبیین و روشنگری برای مردم است.

وی با اشاره به مسائل اخیر کشور یادآور شد: مبلغان باید برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در جامعه تبلیغ، تبیین و تشریح کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی، تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا روحیه انقلابی‌گری را در بین جوانان تضعیف کنند، گفت: وظیفه مبلغان این است که در راستای بصیرت افزایی جوانان، به صورت چهره به چهره به تبلیغ مشغول شوند.

وی بر استفاده و بهره‌گیری مبلغان از روش‌های تبلیغی نو، خلاق و کارآمد تأکید کرد و یادآور شد: مبلغان برای تبلیغ اثرگذار باید مسلط به دانش روز و شیوه‌های نوین تبلیغ باشند.

حجت الاسلام خانی امام جمعه نورآباد نیز با اشاره به اینکه اشاعه معنویت و بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه از رسالت‌های مهم مبلغان است، خاطرنشان کرد: مبلغان لازم است تا دستاوردها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جامعه تبلیغ و تبیین کنند.

وی یادآور شد: حوزه‌های علمیه پرچمدار اشاعه آموزه‌های دینی و انقلابی در جامعه هستند و برای تحقق این مهم باید همت جهادی، سعه صدر و تلاش مضاعف داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha