شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: آموزش و پرورش باید در بحث قرآنی فعالیت‌های کمی و کیفی بیشتری داشته باشد و آموزش این کتاب آسمانی که کلام وحی است را از اولویت‌های آموزشی و اخلاقی خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در جمع طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: قرآن کتابی آسمانی است که در آن دستورات فراوانی برای داشتن یک زندگی سالم، معنوی و انسانی وجود دارد.

امام جمعه شهرستان بانه ادامه داد: بی‌گمان داشتن زندگی قرآنی می‌تواند ما را در پیچ و خم‌های زندگی یاری نماید، بنابراین هر کسی که به معنای عملی با قرآن مأنوس شد، از بسیاری مشکلات رهایی خواهد یافت.

به گفته ماموستا خدایی بیشتر گرفتاری‌های امروز جامعه انسانی به علت دور شدن از مفاهیم الهی و دینی است، هر جامعه‌ای که در آن دین رنگ باخته باشد، انسانیت نیز خواهد مرد.

وی با اشاره به ضرورت آشناسازی کودکان با قرآن، یادآور شد: باید از همان سنین کودکی فرزندان خود را با قرآن آشنا کنیم و قرآن را به بخش مهمی از زندگی آنان تبدیل کنیم.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه خاطرنشان کرد: راه‌حل هر مسئله پیچیده‌ای که انسان به نوعی گرفتار آن است را می‌توان در قرآن کریم پیدا کرد، بنابراین امروز برای دور شدن از این همه بدی‌ها باید با قرآن همنشین باشیم و براساس دستورات آن حرکت کنیم.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش باید در بحث قرآنی فعالیت‌های کمی و کیفی بیشتری داشته باشد و آموزش این کتاب آسمانی که کلام وحی است را از اولویت‌های آموزشی و اخلاقی خود قرار دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha