پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: امروز باید متحد باشیم و با مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و نظام، اجازه ندهیم نقشه‌های دشمن در کشور اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، اظهار داشت: رسول اکرم(ص) در این‌باره می‌فرمایند، مدارا کردن با مردم از فرایض است.

امام جمعه سنندج گفت: مدیران در قبال جامعه و مردم مسئولیت بزرگی دارند و لازم است همواره در اجرای درست عدالت و احترام به ارباب رجوع کوشا باشند، زیرا این مورد از دستورات اکید دین است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: علما و روحانیون با رفتار خود زمینه وحدت و برادری بیشتر در جامعه اسلامی را فراهم آورند، تا شاهد از بین رفتن بسیاری از ناهنجاری‌ها باشیم.

ماموستا رستمی یادآورد شد: امروز باید متحد باشیم و با مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و نظام، اجازه ندهیم نقشه‌های دشمن در کشور اجرایی شود.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: اسلام دینی رحمانی است که در آن عفو و گذشت بسیار مورد تأکید می‌باشد، لذا رفتار جامعه اسلامی نیز همراه با رأفت و مهربانی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم کشور و این استان با بصیرت و بینش خود زمینه خسران و شکست دشمنان دین خدا را فراهم کنند تا ان‌شاء‌الله شاهد دور شدن برخی اختلافات بین برادران دینی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha