شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1061206
۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
سیاه پوشی

حوزه/ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری هیئت‌های مذهبی بوشهر به‌ مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه معابر، مساجد و حسینیه‌ها را سیاهپوش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر به‌ مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اقدام به برپایی موکب، تکیه و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر کرده و معابر، مساجد و حسینیه‌ها را سیاهپوش کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در همین راستا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با هیئت‌های مذهبی در خصوص برگزاری مراسم عزای فاطمیه، افزود: در ایام فاطمیه اول و دوم بیش از ۱۵ هیئت مذهبی به این سازمان مراجعه کردند.

امیرحسین احمدپور با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر همواره در مراسم ملی و مذهبی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند، تصریح کرد: وجود هیئت‌های مذهبی در محلات مختلف و حضور اکثریت شهروندان بوشهری در مراسم مذهبی نشان از عشق و ارادت مردم بوشهر به اهل بیت (ع) داشته و ما تلاش می‌کنیم تا شرایط مناسب برای عرض ارادت و عزاداری همشهریان در ایام فاطمیه را فراهم کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی شهرداری اقلام و بسته‌هایی را برای کمک به برگزاری شایسته عزاداری مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س) فراهم کرده و در اختیار هیئت‌های مذهبی گذاشت، خاطرنشان کرد: هیئت‌ها در محلات مختلف شهر از جمله تنگک‌ها، بهمنی، نیایش، نوار ساحلی، محلات قدیمی بوشهر و... قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha