جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اجلاسیه نمایندگان مراکز استانی دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه

حوزه/ نمایندگان دفتر اجتماعی سیاسی در مراکز مدیریت استانهای حوزه های علمیه در قم گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجلاسیه دو روزه نمایندگان دفتر اجتماعی سیاسی در مراکز مدیریت استان‌های حوزه های علمیه امروز در قم آغاز شد.

بیشتر ببیند:

تصاویر/ مراسم افتتاحیه اجلاسیه نمایندگان مراکز استانی دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه

تصاویر/ هم‌اندیشی رابطان دفتر سیاسی اجتماعی در حوزه‌ علمیه قم

بر اساس این گزارش: اجلاسیه دو روزه نمایندگان دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه در سالن آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه آغاز شد.

در این اجلاسیه دو روزه، برخی از مدیران از بخش های مختلف و همچنین کارشناسان این عرصه در جمع نمایندگان این دفتر در استان ها سخنرانی خواهند داشت و آنان را با مسائل جاری در کشور و عرصه بین الملل آشنا خواهند ساخت و همچنین برنامه و سیاست های دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه برای آنان تشریح خواهد شد.

از برنامه هایی که امروز برای نمایندگان این دفتر برگزار شد، دیدار با آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو شورای عالی حوزه های علمیه بود.

این اجلاسیه فردا جمعه نیز در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) ادامه دارد.

خاطرنشان می شود: دو روز پیش نیز دفتر سیاسی اجتماعی حوزه‌های علمیه نشستی با نمایندگان خود در حوزه علمیه قم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زمانی برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha