شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام‌جمعه شبانکاره

امام جمعه شبانکاره گفت: تکرار اهانت به مقدسات توسط نشریه شارلی ابدو در فرانسه و تکرار قرآن سوزی در سوئد قطعاتی از جورچین فعالیت های اسلامی هراسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شبانکاره، اظهار داشت: در این اوضاع اسلام ستیزی دشمنان دین، مسلمانان جهان باید بپاخیزند و شکوه اسلام را به رخ جهانیان بکشند.

امام جمعه شبانکاره افزود: اجتماع مسلمانان باعث عقب نشینی دشمنان دین از مواضع دین ستیزانه آنها می شود.

وی با تاکید بر حفظ سنگرهای اسلام که مساجد و حسینیه ها هستند، بیان کرد: حضور در نماز جمعه موجب شکوه و عظمت اسلام و مسلمین می شود.

حجت الاسلام پُردل با اشاره به فیوضات ماه رجب، گفت: همه نهادها و هیات ها در کنار هم با یک برنامه ریزی درست زمینه بهره مندی مومنین و مومنات از برکات این ماه به ویژه برنامه اعتکاف را فراهم کنند.

وی با اشاره به ادامه و استمرار اسلام ستیزی اروپایی از فرانسه تا سوئد، خاطرنشان کرد: اسلام هراسی راهبرد دائمی استکبار در سال های پس از انقلاب اسلامی بوده و تبدیل به سیاست مستعمره صهیونیزم جهانی شده است و در سال های اخیر پس از رشد و بالندگی اسلام گرایی و به ویژه گفتمان مقاومت، اقدامات دشمنان بیشتر شده است.

امام جمعه شبانکاره گفت: تکرار اهانت به مقدسات توسط نشریه شارلی ابدو در فرانسه و تکرار قرآن سوزی در سوئد قطعاتی از جورچین اسلام هراسی است.

وی ادامه داد: سران غربی از جمله دولتمردان سوئد در حالی از کلیدواژه تهی شده از معنای آزادی بیان بهره می گیرند که در این کشورها حمایت از اسلام و مسلمانان و یا سؤال درباره هولوکاست و یا زیر سوال بردن ارزش های غربی جرم تلقی شده و با شدیدترین برخوردهای محکومیت همراه می شود.

حجت الاسلام پُردل با گرامیداشت دهه فجر، گفت: تمام برنامه ریزی و هدف دشمن در یک کلمه و آن براندازی این نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: دشمن در ۴۴ سال گذشته به واسطه دو عامل رهبری و سکانداری امامین انقلاب و حضور به موقع مردم نتوانسته است توطئه های خود را عملی کند.

امام جمعه شبانکاره بیان کرد: مردم پای کار انقلاب هستند و خواهند بود و کسانی که دنبال براندازی هستند چه حکومتی می خواهند روی کار بیاورند، حکومتی در کار نیست آنها دنبال نابودی این مملکت هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما می‌خواهند همان بلایی که سر سوریه و عراق و لبنان و افغانستان و یمن آوردند به ایران تحمیل کنند، افزود: این خواب دشمن هیچ گاه تعبیر نمی شود.

حجت الاسلام پُردل تصریح کرد: مسئولین نظام جمهوری اسلامی باید پای کار مردم باشند و شبانه روزی به مردم خدمت کنند.

وی عنوان کرد: مردم دین خود را خیلی وقت است ادا کرده اند و همه مسئولین از بالا تا پایین در هر پست و مقام و مسئولیتی مدیون تک تک مردم هستند و باید با تلاش و کوشش و خدمت شبانه روزی و صادقانه جبران کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha