جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جدول ملاقات ها

حوزه/ زمان دیدارهای عمومی معاونتها، مراکز و دفاتر ستادی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اقدام به برگزاری ملاقات های عمومی مدیر، معاونین و مسئولین مراکز و دفاتر ستادی حوزه های علمیه با فضلا، طلاب، مبلغان، پژوهشگران، محققان، کارمندان، خانواده های طلاب و... کرده است.

بر اساس این گزارش: ملاقات با مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت؛ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی؛ مسئول پژوهشکده مطالعات راهبردی حوزه و روحانیت؛ معاونت سطوح عالی و خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم؛ مدیر حوزه های علمیه؛ معاون پژوهش؛ مشاور مدیر و مسئول حوزه مدیریت؛ مدیرعامل شهرک مهدیه؛ معاون تبلیغ و امور فرهنگی؛ معاون تهذیب و تربیت؛ معاونت سطوح عالی و خارج و مراکز تخصصی حوزه علمیه قم؛ مدیر دفتر امور سیاسی اجتماعی؛ قائم مقام مدیر در امور استان‌ها؛ مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان؛ قائم مقام مدیر در امور استان‌ها و مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه های علمیه، هر هفته در روزهای مشخص شده تا پایان سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.

خاطرنشان می شود: ملاقات با سایر معاونت‌ها و بخش‌ها نیز به زودی پس از تعیین وقت مشخص اطلاع رسانی خواهد شد.

یادآور می شود: متقاضیان می توانند برای ملاقات به شماره تلفن های اعلام شده در جدول زیر با دفاتر معاونت ها و مراکز ستادی حوزه های علمیه تماس گرفته و برای زمان دیدار ثبت نام کنند.

دیدارهای عمومی معاونت‌ها، مراکز و دفاتر ستادی حوزه برگزار می‌شود + جدول ملاقات ها

دانلود با کیفیت بالاتر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام علیکم.نیاز به بروز رسانی دارد...