چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1067815
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵
بی

حوزه / فرماندار آران و بیدگل، گفت: بالغ بر200عنوان برنامه و ۱۰۰۰ ریز برنامه و بهره برداری از ۱۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان با رویکرد مردم محور در ایام الله دهه فجر در شهرستان آران و بیدگل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید خدمات نظام اسلامی ایران را در اختیار افکار عمومی جامعه قرار دهند.

فرماندار آران و بیدگل، با بیان اینکه بالغ بر 200 برنامه و  ۱۰۰۰ ریزبرنامه و بهره برداری از ۱۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان با رویکرد مردم محور در ایام الله دهه فجر در شهرستان آران و بیدگل در دستور کار قرار گرفته است، افزود: همه برنامه‌ها با محوریت جهادتبیین، جهاد امید آفرینی، نشاط و جهاد خدمت رسانی به صورت فراگیر اجرایی خواهد شد.

وی، افزود: نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در صحن انقلاب همانند حرم رضوی، اجتماع بزرگ دهه نودی و  هشتادی ها ، بهره برداری از مجلس دانش آموزی با هدف استفاده از نظرات مشورتی دانش آموزان در اداره امور فرهنگی و آموزشی، برگزاری جشن انقلاب در یکی از مناطق محروم و شب نشینی مدیران با محرومان روستاها و شهرها با حضور ائمه جماعات مساجد، از مهمترین برنامه‌های ایام الله دهه فجر در شهرستان آران و بیدگل می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: سرکشی مدیران و روحانیون از منازل محرومین، جشن ویژه اقشار در سالن‌های اجتماعات ادارات شهرستان ویژه خانواده کارگران، دانش آموزان، دانشجویان، ایثارگران و مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی، قرعه کشی متقاضیان جهش مسکن ملی، برگزاری مراسم اعتکاف دانش آموزی در ۲۵ مسجد و برگزاری نمایشگاه تطبیقی دستاوردهای ۴۴ ساله نظام اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این ایام است.

رضایی با اشاره به تلاش‌های دشمن در خصوص کم رنگ جلوه دادن دهه فجر، یادآور شد: همه ما وظیفه داریم در جهت پاسداشت این ایام تمام تلاش خود را در جهت تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب به کار گیریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha