دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشن خودکفایی مددجویان بوشهر

حوزه/ جشن خودکفایی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سیدمرتضی بختیاری روز پنجشنبه در جشن خودکفایی ۳ هزار مددجوی کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اینکه توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات از رویکردهای اصلی کمیته امداد است، گفت: حرکت کمیته امداد در مسیر توانمندسازی به معنی از حذف موضوعات حمایتی نیست و حمایت‌های مادی و معنوی و پشتیبانی‌های فکری از مددجویان ادامه‌دار خواهد بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی در کشور با اشاره به بیش از ۴۰ سال خدمت کمیته امداد به نیازمندان و محرومان جامعه اظهار کرد: مهمترین رویکرد کمیته امداد امروز اشتغال، مسکن و ترویج فرهنگ خودباوری و خوداتکایی است که تلاش شده به خوبی به آنها پرداخته شود.

وی تکمیل زنجیره‌های تولید را کلید موفقیت برنامه‌های اشتغال مددجویان عنوان کرد و گفت: باید زمینه بهبود عرضه محصولات مددجویان و فروش تولیدات آنان را حل کنیم.

بختیاری تاکید کرد: استان بوشهر در همه بخش‌ها از استان‌های پیشرو کشور بوده و انتظار می‌رود مسئولان استان نیز با ارائه راهکاری موثر بازار و محل ثابتی برای عرضه محصولات مددجویان کمیته امداد فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر با پرداخت ۸۶ درصد از تسهیلات مصوب اشتغال‌زایی به مددجویان از میانگین کشوری جلوتر است.

در این مراسم از کارآفرینان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مددجویانی که به خودکفایی رسیده‌اند و بانک‌های عامل که در زمینه پرداخت تسهیلات همراهی کرده اند، با حضور رئیس کمیته امداد تقدیر شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha