سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مصلح

حوزه/ امام جمعه برازجان سه رکن آموزه‌های اسلام، اتکا به مردم و پیروی از ولایت را سبب امنیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در حوزه امنیت دستاوردهای بزرگی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه سنگین‌ترین تهاجمات نظامی، تروریستی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را با صلابت درهم شکست و این امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی شهداست گفت: نظام امنیتی انقلاب اسلامی برخلاف همه انقلاب‌ها مبتنی بر رأفت و دعوت بوده است و در عین مبارزه مستمر با دولت‌های ظالم و مستکبر از امن‌ترین کشورهای جهان است.

امام جمعه برازجان سه رکن آموزه‌های اسلام، اتکا به مردم و پیروی از ولایت را سبب امنیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی در حوزه امنیت دستاوردهای بزرگی داشته است.

وی افزود: امروزمی بینیم که ایران عزیز اسلامی در بحرانی‌ترین منطقه جهان امن‌ترین کشور است و همه غائله‌های قومی و مذهبی، کودتاها، ترور و بمب‌گذاری و آشوب‌های طراحی‌شده با حضور مردم شکست خورد.

حجت‌الاسلام مصلح امنیت کم‌نظیر امروز ایران را نتیجه حضور مقتدرانه نیروهای انقلاب در کنار مقاومت منطقه عنوان کرد و گفت: امروز این امنیت الگویی برای کشورهای منطقه شده است و این الگوی امنیت منطقه را از خطر آمریکا و داعش نجات داد.

امام جمعه برازجان انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید عنوان کرد و ابراز داشت: تنها انقلابی است که یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امنیت خشن شکنجه محور شاه را به امنیت مردمی مبتنی بر اعتماد، ایمان، عشق و آثار بدل کرد و با وجود پشتیبانی همه قدرت‌های جهانی از شاه مردم در خانه خود هم امنیت نداشتند و با وجود توطئه‌گری همه قدرت‌های شیطانی علیه جمهوری اسلامی ایران امروز از امن‌ترین کشورهای جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha