سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
چهارباغ

حوزه/ حجت الاسلام محمدی گفت: مردم بزرگ و پیروز ایران، وظیفه خود را در ۲۲ بهمن به شایستگی انجام دادند و آنچه باقی ماند مسئولیت سنگین مسئولین است که همت خود را در خدمت به این مردم و آبادی کشور و مهار گرانی سرکش و افسارگریخته مضاعف کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چهار باغ استان البرز، اظهار داشت: یکی از فواید بعثت، نجات انسان‌ها از چنگال اسارت است.

وی افزود: بهترین ره آورد پیامبران، نشر حرّیت و ترویج آزادی، بویژه آزادی فرهنگی است که ترقّی جامعه در گرو آن است.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به روزهای پایانی ماه رجب و لزوم توجه استفاده بهتر از فضیلت‌های این ماه یادآور شد: امام صادق(ع) در حدیثی فرمودند: «در ماه شعبان تا می‌توانید صلوات بفرستید! ماه شعبان را ماه شفاعت گفته‌اند، چون پیامبر(ص) از هرکسی که بر ایشان صلوات می‌فرستد، شفاعت می‌فرمایند».

حجت الاسلام محمدی حضور مردم همیشه در صحنه را در ۲۲ بهمن ارج نهاد و گفت: مردم بزرگ و پیروز ایران، وظیفه خود را به شایستگی انجام دادند و آنچه باقی ماند مسئولیت سنگین مسئولین است که همت خود را در خدمت به این مردم و آبادی کشور و مهار گرانی سرکش و افسارگریخته مضاعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح وکلنگ زنی بالغ بر ۴۰ طرح فرهنگی، ورزشی، بهداشتی، کشاورزی و آموزشی و خدماتی در دهه فجر برای مردم شهرستان چهارباغ امید آفرین بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ، با اشاره به قدردانی رهبر معظم انقلاب از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یادآور شد: تجلیل رهبر معظم معظم انقلاب از ملت بخاطر آن بود که مردم ایران یک "نه محکم" و یک "آری با صلابت" گفتند.

وی تصریح کرد: با توجه به سرمای هوا، مهربانی با پرندگان در روزهای برفی با دادن دانه و ارزن فراموش نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha