دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ف

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، حقوق بشر آمریکایی و اروپایی را ابزار رسانه برای منافع شخصی دولتمردانشان دانست و گفت: تحریم علیه کشور سوریه که در زلزله اخیر بیش از ده‌ها زن، کودک و انسان کشته و مجروح شده‌اند، نقض آشکار حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل، با ابراز تأسف از زلزله در ترکیه و سوریه، اظهار داشت: زلزله چند روز پیش در ترکیه و سوریه که بالغ بر۵۰ هزار نفر کشته و مجروح برجا گذاشت، زنگ خطری برای تمام مردم ایران حتی برای مردم آران و بیدگل نیز می‌باشد.

وی به بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر در کمک به زلزله زدگان سوریه اشاره کرد و یادآور شد: در حالی که بیش از ۶۷ کشور به زلزله زدگان ترکیه کمک کردند ولی به زلزله زدگان سوریه بیش از ۱۳ کشور کمک نکردند.

حجت الاسلام سلیمانی، حقوق بشر آمریکایی و اروپایی را ابزار رسانه برای منافع شخصی دولتمردانشان دانست و گفت: تحریم علیه کشور سوریه که در زلزله اخیر بیش از ده‌ها زن، کودک و انسان کشته و مجروح شده‌اند، نقض آشکار حقوق بشر است.

امام جمعه آران و بیدگل، رژیم پهلوی را بی‌لیاقت ترین دولت‌ در تاریخ ایران دانست و افزود: آمدن و رفتن این رژیم خائن با اجانب بود و خودشان هیچ عرضه‌ای در کشور داری نداشتند.

وی، با بیان اینکه باید قدر نعمت جمهوری اسلامی ایران را بدانیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران به قدری در دنیا عزت و سربلندی کسب کرده که رئیس جمهور کشورمان با رئیس جمهور دومین قدرت اقتصادی جهان، عزتمندانه دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال از بین بردن تمامیت ارضی ایران می‌باشند، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها از اینکه ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است واهمه دارند و لذا برای مقابله با ایران قوی، دست از دشمنی با ایران بر نمی‌دارند.

وی در ادامه با تقدیر از حضور حماسی مردم ایران خصوصا مردم آران و بیدگل در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم آران و بیدگل در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل بسیار پررنگ‌تر و چشمگیرتر بود.

امام جمعه آران و بیدگل، با محکوم کردن نشست بحرین به منظور عادی سازی با روابط رژیم صهیونیست، خاطرنشان کرد: زهی خیال باطل که به درختی همانند اسرائیل که ریشه ندارد دخیل می‌بندند.

وی، با بیان اینکه مسئولان قدر ملت ایران را بدانند، گفت: مسئولان باید به صورت شبانه روز همراه با مردم باشند و برای حل مشکلات تلاش کنند و اجازه ندهند پاسخ به نامه‌های مردم در ادارات طولانی شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    به همه ی علما و فضلا پیشنهاد میکنم منشور حقوق بشر را بخوانند تا بتوانند ریشه های فرهنگی آن را درک و انحرافات آن را برای مردم تبیین کنند
  • منشورِ ما CA ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    0 1
    ﷽. وَالطُّورِ ﴿۱﴾ وَكِتَابٍ مَسْطُورٍ ﴿۲﴾ فِي رَقٍّ مَنْشُورٍ ﴿۳﴾ وَالْبَيْتِ الْمَعْمُورِ ﴿۴﴾ وَالسَّقْفِ الْمَرْفُوعِ ﴿۵﴾ 🔺 هر کجا که هستیم، همه در یک دل و روح و باغ و بیت هستیم... بیت الزهرا، بهشت زهرا، بیت رهبری! زیر یک سقف با شهدای آسمانی! ✿احمد محمودی، محمد / بنده معبودی، محمد /خلقت تو منشورِ وحدت / شاهد و مشهودی، محمد! (https://ofoghtv.ir/Video/Dt0NCa5Yh0Ae29CS)✿ منشور محمد را بخوانیم🎶، کتاب «منشور حکومت علوی» امام خامنه ای را هم بخوانیم📖 (https://www.iribnews.ir/00AWrJ)! به گزارش khameneibook.ir انتشارات انقلاب اسلامی🔸:«حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) که از شیفتگان این کتاب شریف است همگان بویژه مسئولان و جوانان را به مأنوس شدن با نهج‌البلاغه فراخوانده‌اند:«عزیزان با نهج‌البلاغه انس پیدا کنید. نهج‌البلاغه، خیلی بیدار کننده و هوشیار کننده و خیلی قابل تدبر است. در جلسات‌تان، با نهج البلاغه و کلمات امیرالمؤمنین صلوات‌الله‌وسلامه‌علیه انس پیدا کنید.»(۱۳۷۸/۰۹/۰۱) همچنین با بیان این نکته که نهج‌البلاغه آئین‌نامه‌ی انقلاب اسلامی ما و بازگشت به نهج‌البلاغه، شرط ماندگاری انقلاب اسلامی است، مخاطبان را به ارتباط بیشتر با این کتاب شریف، دعوت کرده‌اند. ایشان از دهه‌ی چهل شمسی، به تدریس نهج‌البلاغه برای طلّاب، دانشجویان و عموم مردم پرداختند. حاصل درسهای ایشان تا کنون در سه مجلّد جمع‌آوری شده است: نبوّتها در نهج‌البلاغه، منشور حکومت علوی، راه روشن مدیران.»🔸