سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد

حوزه/ یکی از ائمه جمعه استان بوشهر گفت: مسئولین نظام باید با ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم از حضور بی‌نظیر آن‌ها در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن تشکر عملی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: مسئولین نظام باید با ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم از حضور بی‌نظیر آن‌ها در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن تشکر عملی کنند.

امام جمعه عالیشهر افزود: پیام ملت ایران به همه دشمنانش با صدای بلند رسیده که هرگز دست از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند و در این رابطه فشار و تحریم دشمنان نیز اثری نخواهد داشت.

وی یادآور شد: هزینه‌های میلیاردی دشمنان برای زمین زدن جمهوری اسلامی ایران، دلیل محکمی بر قدرت روز افزون نظام اسلامی است، چرا که اگر نظامی در حال سقوط و ضعیف شده باشد دیگر برای زمین زدنش هزینه نمی‌کنند.

حجت الاسلام حمیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: خداوند متعال به ما دستور داده که در مقابل دشمن خود را قوی کنیم و هر چه می‌توانیم خودمان را به سلاح‌های مدرن مسلح سازیم، چیزی که عقل انسان هم آن را تصدیق می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلابیونی که استقامت نداشتند، تبدیل به ضد انقلاب شدند و امروز ملت ما را به تسلیم شدن در برابر دشمن تشویق می‌کنند، اما ملت ایران نشان دادند که راه مقاومت را برگزیده‌اند و هیچ‌گاه در مقابل دشمن کوتاه نخواهند آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha