یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: تنش های اقتصادی با همراهی رسانه های معاند مدیریت می شود، بنابراین در جنگ ترکیبی رسانه نقش استراتژیکی برعهده دارد.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار کرد: با نگاهی به شرایط سیاسی جهان متوجه می‌شویم که امروز دشمنان یک جنگ ترکیبی بزرگ و هماهنگ شده علیه ملت و نظام ما آغاز کرده‌اند.

استاد حوزه عنوان کرد: در جنگ ترکیبی، دشمن همزمان چندین جبهه علیه انقلاب ایجاد کرده است. بارزترین نمود تلاش دشمن برای ایجاد تنش و تلاطم در بازار به ویژه بازار ارز و طلاست و با اینکار به دنبال ایجاد بستر نافرمانی مدنی و بعد از آن آغاز اغتشاش دیگری است. البته ایجاد تنش های اقتصادی با همراهی رسانه های معاند مدیریت می شود، بنابراین در جنگ ترکیبی دشمن، رسانه ها نقش استراتژیکی برعهده دارند.

وی اظهار کرد: درخواست همه ما این است هم بازاریان و هم خود مردم فریب این توطئه ها را نخورند، زیرا دشمن با این کار دسیسه های پیچیده ای در دستور کار دارد.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: مدیریت فضای مجازی و از سوی دیگر علم و سواد رسانه ای جامعه به ویژه خواص می تواند سهم بزرگی در خنثی سازی جنگ ترکیبی معاندان و دشمنان این انقلاب داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha