شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نیمه شعبان و زائران اصفهانی

حوزه/دومین مراسم جشن «ایران امیدوار» با حضور ۲۰ هزار نفر از مردم اصفهان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در نهمین روز از ماه شعبان مراسم جشن ایران امیدوار با حضور ۲۰ هزار عاشق و منتظر امام زمان(عج) در قالب کاروان منتظران ظهور که از اقصی نقاط استان اصفهان به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند برگزار شد.

محمد نادر الاصلی مدیر هیات رزمندگان اسلام استان اصفهان در حاشیه برپایی این جشن باشکوه با اشاره به اینکه برای چهارمین سال متوالی امروز ظهر از ۶۱ نقطه استان و ۴۰ نقطه در شهر اصفهان ۲۰ هزار نفر با ۴۰۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰۰ دستگاه سواری به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران اعزام شدند، اظهار کرد: زائران اصفهانی شهر قم، غروب امروز و همزمان با نماز مغرب و عشاء به این مکان مقدس مشرف شدند و از سوی خادمان مسجد مقدس جمکران مورد استقبال قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه کوچکترین زائر از کاروان بزرگ ۲ سال و بزرگترین ۹۲ ساله است، ابزار کرد: بالغ بر نیمی از اعضای کاروان را نوجوانان دهه هشتادی و نودی تشکیل می دهند که استقبال پرشوری از این مراسم معنوی کردند.

گفتنی است:سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی سرلک از اساتید حوزه و دانشگاه، شعر خوانی مجید تال، مداحی کربلایی امیر برومند، اجرای گروه سرود، تقدیر از خانواده های معظم شهدای مدافع امنیت و مدافع حرم و همچنین کار آفرینان برتر استانی از جمله برنامه‌های این کاروان بود که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha