چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
بق

حوزه / امام جمعه قمصر بر لزوم تشکیل اتاق جنگ اقتصادی به منظور رفع مشکل نوسان نرخ ارز و دلار تأکید کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت در سریع‌ترین زمان ممکن با حمایت و هدایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکیل اتاق جنگ، تصمیمات لازم را برای کاهش قیمت‌های مایحتاج عمومی مردم بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) کامل‌ترین الگو از نظر خلقت، آفرینش، اخلاق، منش و گفتار می‌باشند.

امام جمعه قمصر، در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (عج)، گفت: امیدواریم به تفضل و مرحمت خداوند متعال در همین روزها شاهد ظهور حضرت حجت(عج) باشیم.

وی، با ابراز گلایه از نوسان نرخ دلار و ارز، یادآور شد: مهمترین مساله‌ای که ذهن مردم و دلسوزان نظام و انقلاب را درگیر کرده، گرانی دلار و به دنبال آن افزایش قیمت‌ها و تورم افسار گسیخته کالاهای اساسی مردم است.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه در وضعیت جنگ سنگین و تمام عیار ترکیبی از سوی دشمن قرار داریم، افزود: چند روزی بیشتر از شکست دشمن در جریان اغتشاشات به بهانه آزادی زن با حضور پرشور مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن نگذشته که فتنه ارزی شروع شد.

امام جمعه قمصر، بر لزوم وحدت و یکپارچگی در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن تأکید کرد و یادآور شد: عده‌ای در جنگ اقتصادی به جای همدلی، همراهی، کمک به نظام و کشور، با بازی کردن در زمین دشمن مدام با حمله به دولت و کاشت بذر اختلاف، بر نارضایتی‌ها می‌افزایند.

وی، تصریح کرد: اگر چه کسانی که در شنبه تاریخی به میدان آمدند، هم از تورم و گرانی رنج می‌کشند، اما می‌فهمند کجا باید به میدان آمد و دشمن را ناکام گذاشت.

حجت الاسلام کتابچی، با بیان اینکه متأسفانه بعضی از سیاسیونی که به ظاهر برای مردم دل می‌سوزانند وضعیت موجود را به درستی درک نمی‌کنند. تصریح کرد: دشمنان پس از شکست در پروژه بر اندازی و تجزیه ایران، در میدان اقتصادی و اخلال در بازار ارز به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم هستند.

امام جمعه قمصر، با بیان اینکه با بازداشت دلّالان و اخلالگران بازار ارز مشکل اقتصادی حل نمی‌شود، یادآور شد: مسئولین اقتصادی دولت برای رفع مشکلات اقتصادی با تغییر ادبیاتشان باید راهکار مناسب را در پیش بگیرند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که نخبگان اقتصادی ما خطر دلاریزه کردن اقتصاد را درک نکنند، دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی جنگ روانی به راه می‌اندازند و اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

امام جمعه قمصر، بر لزوم تشکیل اتاق جنگ اقتصادی به منظور رفع مشکل نوسان نرخ ارز و دلار تأکید کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت در سریع‌ترین زمان ممکن با حمایت و هدایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکیل اتاق جنگ، تصمیمات لازم را برای کاهش قیمت‌های مایحتاج عمومی مردم بگیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha