سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شمسی فر

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به اینکه منتظر واقعی کسی است که خود و خانواده را برای ظهور مهیا کند، گفت: انتظار فرج و تربیت فرزند صالح از لازمه‌های انتظار و از برترین اعمال در عصر غیبت است که همه باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای شهرستان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت مهدی(عج)، اظهار داشت: رسالت شیعیان در عصر غیبت، رسالتی سنگین است و همه باید تلاش کنیم تا با انجام فرایض دینی و اعتقادی در صف منتظران امام عصر(عج) باشیم.

وی با اشاره به اینکه منتظر واقعی کسی است که خود و خانواده را برای ظهور مهیا کند، افزود: انتظار فرج و تربیت فرزند صالح از لازمه‌های انتظار و از برترین اعمال در عصر غیبت است که همه باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امام جمعه موقت خرم آباد، خاطرنشان کرد: افرادی که فرزندان خود را به عنوان سربازان امام زمان(عج) راهی حوزه‌های علمیه و تبلیغ معارف دینی می‌کنند، در واقع در مسیر ظهور قدم برداشته و فرزندان خود را نذر امام عصر(عج) نموده‌اند.

حجت الاسلام شمسی‌فر با گرامیداشت نیمه شعبان و تبریک این روز به سربازان گمنام امام عصر(عج)، یادآور شد: همه ما قدران زحمات و خدمات سربازان امام عصر(عج) برای تأمین امنیت و آرامش جامعه هستیم.

وی در ادامه با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند و با کسب تهذیب، تحصیل و قدم گذاشتن در مسیر ورزش از جوانی خود حداکثر بهره را بگیرند.

امام جمعه موقت خرم آباد بر فعالیت جهادی مسئولان و مدیران برای رفع مشکلات اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان تأکید کرد.

در پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرم آباد از خانواده‌های شهیدان والامقام غلامرضا محمودوند و سهراب جهانی چگنی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha