چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برنامه ها، نشست ها و تصمیم گیری های خوبی در بحث جذب طلبه در مدرسه سفیران هدایت بیجار برای سال تحصیلی جدید انجام گرفته است.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: برنامه ها، نشست ها و تصمیم گیری های خوبی در بحث جذب طلبه در مدرسه سفیران هدایت بیجار برای سال تحصیلی جدید انجام گرفته است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت؛ تعامل با آموزش و پرورش و دیگر نهادهای علمی، آموزشی و فرهنگی برای معرفی درست تر و دقیق تر حوزه، از جمله این کارها برای ایجاد انگیزه بیشتر در بین نوجوانان و جوانان برای ورود به مدارس علمیه از سوی مدرسه سفیران هدایت بیجار می باشد، لذا امیدوارم متقاضیان بیشتری برای تحصیل در حوزه های علمیه ثبت نام کنند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام ‌طلاب در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوب کشور، بیان داشت: نباید اجازه دهیم که گذران روزگار فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان کمرنگ کند، لذا کاروان های راهیان نور تقش مهم در این باره ایفا می‌کنند.

حجت الاسلام خورشیدی خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور باید به صورت منظم باشد، نباید این برنامه فرهنگی مهم و تأثیرگذار را محدود به زمان خاصی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha