جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری البرز برگزار شد

آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری البرز با عنوان «پویش ملی احسان» با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام‌جمعه کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری البرز با عنوان «پویش ملی احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اداره کل البرز و غرب استان تهران با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و فعالیت گروه‌های خدمت رسان البرز در توصیه‌ای تأکید کرد: در این مسیر باید تلاش کنیم تا تمامی کارها از روی اخلاص و برای خدای متعال باشد.

این برنامه باهدف تجلیل از افراد و گروه‌های خدمت رسان البرزی که در ۱۰ عرصه مختلف پزشکی، دانش‌آموزی، محرومیت‌زدایی و … فعالیت‌های شاخص و مهمی را انجام دادند برگزار شد.

در این جلسه سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز و غرب استان تهران در سخنانی به ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

در این مراسم تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی و خدمت رسان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha