چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه تبلیغ، تبیین و پاسخ به شبهات دینی و فرهنگی افراد جامعه امری ضروری و واجب است، گفت: مبلغان با مطالعه و تحقیق در علوم دینی تلاش کنند به سؤالات و شبهات افراد به ویژه نوجوانان و جوانان پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان،امروز در همایش تبلیغی توجیهی روحانیون و مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان لرستان در آستانه ماه مبارک رمضان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد،گفت: ماه مبارک رمضان و تقارن آن با آغاز سال نو و بهار طبیعت فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج آموزه های قرآنی و اخلاقی در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت های تبلیغی در راستای ترویج اخلاق قرآنی و تبیین دستاوردهای انقلاب در مناطق مختلف استان لرستان بهره بگیریم، بیان کرد: روحانیون و مبلغان دینی با استقرار و حضور خود در اماکن مختلف تبلیغی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی به مردم تلاش می کنند.

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: استمرار دین مبین اسلام و اهداف انقلابی در سایه تلاش ها و مجاهدت های روحانیون و مبلغان دینی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهمی در ارتقا فرهنگ دینی و کاهش آسیب های اجتماعی دارند، خاطرنشان کرد: اگر دین و فرهنگ جامعه مورد هجوم تبلیغات منفی قرار بگیرد و کسانی هم نباشند علیه با آن مقابله کنند، آن جامعه سقوط خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تبلیغ، تبیین و پاسخ به شبهات دینی و فرهنگی افراد جامعه امری ضروری و واجب است، گفت: مبلغان با مطالعه و تحقیق در علوم دینی تلاش کنند به سؤالات و شبهات افراد به ویژه نوجوانان و جوانان پاسخ دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه مبلغان تلاش کنند تا در ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت برنامه های تبلیغی هدفمند و منسجم داشته باشند، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خاستگاه ارتقای فرهنگ دینی در جامعه هستند و باید تلاش کنند تا با اجرای برنامه های تهذیبی، قرآنی و اجتماعی در راستای اشاعه فرهنگ دینی رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha