شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
س

حوزه / نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران وبیدگل، با انتقاد از عدم پاسخگویی به موقع بعضی از مسئولان ادارات، به درخواست‌های مردمی، گفت: چرا یک اداره پاسخ نامه مردمی را که انقلاب کردند و شهید دادند را باید بعد از ۲۵ روز بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جواد نایینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل، امروز در دیدار نوروزی مسئولان با نماینده ولی فقیه در کاشان در حسینیه علی اکبر(ع)، ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی در محورهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و نظامی، انقلاب اسلامی ایران را مورد تهاجم قرار داده است، اظهار داشت: دشمن در بخش‌های امنیتی و نظامی در سوریه و عراق از جمهوری اسلامی ایران شکست خورد.

نایینی، با انتقاد از کم کاری در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی کشور، یادآور شد: در حوزه فرهنگی و اقتصاد دغدغه داریم، به حدی که مقام معظم رهبری نیز طی ده سال گذشته شعار سال را در عرصه اقتصاد مطرح کردند.

وی، با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری، به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید، یادآور شد: اگر قرار است مهار تورم توسط مسئولین سازمان دهی شود، رشد تولید نیز توسط نخبگان و جوانان باید سازمان دهی شود.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران وبیدگل، به نظر ویژه امامین انقلاب به دارالمومنین کاشان با انتصاب مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی، آیت الله نمازی، آیت الله سلیمانی و حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی به عنوان سفیران ولایت در منطقه کاشان اشاره کرد و گفت: نماینده ولی فقیه در کاشان باید برای مسئولان محور حل مشکلات منطقه در زمینه‌های مختلف باشد.

وی بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد و یادآور شد: سفره مردم مشکل دارد، لذا مسئولان ادارات کاشان می‌توانند بخشی از مشکلات اقتصادی مردم را بدون نیاز به استان با روحیه انقلابی و جهادی برطرف نمایند.

نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران وبیدگل، با انتقاد از عدم پاسخگویی به موقع بعضی از مسئولان ادارات، به درخواست‌های مردمی، گفت: چرا یک اداره پاسخ نامه مردمی را که انقلاب کردند و شهید دادند را باید بعد از ۲۵ روز بدهد.

نایینی، بر لزوم تکریم و برخورد محبت آمیز با ارباب رجوع در ادارات تأکید کرد و یادآور شد: اگر بر اساس قانون، رفع مشکل یک ارباب رجوع امکان پذیر نیست، حداقل کار این است که باید برخورد مناسب داشته باشیم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha