دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مدیریت نقدینگی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از تورم است، گفت: کاهش وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی، انضباط و شفافیت مالی مخصوصاً در بانک‌ها، از مواردی است که نقش مهمی در کنترل تورم دارند.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: در یکی از نکات مهم پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، شعار مبارزه با عوامل و آثار تورم است که باید سرلوحه کار دولت باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت نقدینگی از مهم‌ترین عوامل پیشگیری از تورم است، گفت: کاهش وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی، انضباط و شفافیت مالی مخصوصاً در بانک‌ها، از مواردی است که نقش مهمی در کنترل تورم دارند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، خاطرنشان کرد: رشد تولید، با حمایت از سرمایه‌گذاری، پرداخت انواع تسهیلات به تولیدکنندگان، معافیت‌های مالیاتی و ارائه امکانات تشویق‌کننده برای تولیدکنندگان حاصل می‌شود که دولت سیزدهم باید برنامه‌ریزی جدی و منظم برای این مسائل داشته باشد.

حجت الاسلام خدری، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی درباره تحوّل، خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس ملی، یکی از ملزومات تحول است و ملّتی که اعتماد به نفس دارد، می‌تواند اقدامات تحوّلی را به‌خوبی به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha