جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز طبیعت

حوزه/ دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی استان قم با بیان اینکه طرح «افطار در طبیعت» همزمان با ۱۳ فروردین ماه در قم اجرا می‌شود، گفت: از همشهریان دعوت می‌شود با برپایی سفره افطار خود همزمان با روز طبیعت در بوستان‌های استان، در این طرح فرهنگی تفریحی شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی علی بابایی اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مباحث امر به معروف و نهی از منکر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح «کریمه اهل بیت سلام الله علیها» را برنامه‌ریزی و عملیاتی کرده است.

وی عنوان کرد: طرح «کریمه اهل بیت سلام الله علیها» در میدان آستانه حرم مطهر بانوی کرامت و ۱۵ بوستان اصلی استانی و منطقه‌ای قم برگزار می‌شود که به ماموریت‌هایی همچون تذکر لسانی و فعالیت‌های ایجابی ترویجی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و مباحث فرهنگی می‌پردازد.

دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی استان قم گفت: در این ۱۵ بوستان ایستگاه‌های فرهنگی، بازی و جنگ شادی، پاسخگویی به شبهات، غرفه‌های نمایشگاهی، عفاف و حجاب، سرود و تواشیح، تئاتر و نمایش از ۴ روز پیش فعال شده است.

بابایی تصریح کرد: اگر بخواهیم در فضای بوستان‌ها اثرگذار باشیم، باید متناسب با فضای بوستان و افرادی که در آن حضور پیدا می‌کنند برنامه‌ریزی صورت گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر کافه‌هایی مختص بانوان ایجاد شده است، ابراز کرد: به دنبال ایجاد فضاهای مناسب و کافه‌های تولد در پارک‌ها و بوستان‌های اصلی استان قم برای برپایی جشن تولد ویژه دختران هستیم.

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با بیان اینکه فعالیت این غرفه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: جزءخوانی قرآن کریم، برگزاری حلقه‌های قرآنی و برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در بوستان‌های شهر است.

وی اعلام کرد: طرح «افطار در طبیعت» همزمان با ۱۳ فروردین و ماه مبارک رمضان، در بوستان‌های استان قم با تلاش تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی استان قم گفت: از همه همشهریان گرامی دعوت می‌شود با برپایی سفره افطار خود همزمان با روز طبیعت در بوستان‌های استان، در این طرح فرهنگی تفریحی شرکت نمایند.

بابایی اضافه کرد: برای شب و شام ۱۳ فروردین ماه در بوستان‌های استان قم، ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک دیده شده که ویژه برنامه‌ها و جشن‌های متنوع، جنگ‌های شادی، سرود و تواشیح، تئاتر و نمایش و مسابقات ورزشی متعددی با حضور همشهریان قمی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha