دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار موحدی

حوزه/ فرمانده سپاه قم گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی متنوعی در ۱۵ بوستان سطح شهر قم اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۵ بوستان سطح شهر قم اجرایی شده است، گفت: غرفه‌های متنوع فرهنگی - تفریحی مخصوص خانواده‌ها و خصوصا جوانان و نوجوانان در سطح بوستان‌های استان در همکاری با اداره کل اوقاف، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات اسلامی تدارک دیده شده که در ایام ماه مبارک رمضان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

سردار موحد افزود: غرفه‌های بازی، کافه گفت‌وگو در کنار دیگر غرفه‌های فرهنگی و ورزشی از ساعت ۱۷ تا ۱ بامداد تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح بوستان‌های استان فعال اند.

وی با اشاره به اهمیت بوستان‌های شهری در فرهنگ سازی گفت: همزمانی بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان موجب شده فضای بوستان‌ها با استقبال بسیاری از شهروندان همراه شود و بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در آن‌ها ایجاد شود.

گفتنی است، شهروندان می‌توانند همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ تا یک بامداد با حضور در بوستان‌های بزرگ سطح شهر از جمله بوستان‌های علوی، شهید هاشمی، شهید بنیادی، اطلس، نجمه خاتون، شهروند، طراوت، لاله، نبوت، مهدی، غدیر، شهریار، کوه خضر نبی، شهید زین الدین از غرفه‌های ایجاد شده بازدید کرده و از فضای فرهنگی- تفریحی موجود بهره‌مند شوند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha