دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اولین روز سی‌امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

حوزه/ مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام از فعالیت این انتشارات در سی‌امین‌ نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خبر داد.

حجت الاسلام اکبری شاهرودی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در تهران گفت: مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام که در بخش‌های مختلف علوم اسلامی آثار ارزشمند و مهمّی را تولید کرده است، در مباحث مربوط به قرآن کریم بخصوص عرصه قرآن و فقه نیز توانسته تألیفات و کتاب‌های بسیار خوبی را منتشر کند و در اختیار پژوهشگران قرار دهد.

وی افزود: این مرکز با بیش از صد عنوان کتاب در عرصه قرآن و فقه در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته است و با آثاری همچون تالیفات مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی مانند مدخل التفسیر، آیة التطهیر رویه مبتکره و ...و همچنین آثار آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی مانند ربا در قرآن کریم، حجاب در قرآن کریم، بازپژوهی تحریف‌ناپذیری قرآن و ... و کتاب‌های دیگر اندیشمندان و محققان مرکز مانند تمسک العترة الطاهره بالقرآن الکریم، امامت اهل بیت(ع) در قرآن و ده‌ها اثر ارزشمند دیگر میزبان فرهیختگان و قرآن‌پژوهان عزیز می‌باشد.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام افزود: غرفه انتشارات مرکز در سالن نشر مکتوب و دیجیتال دینی، شماره ۴۵ میزبان محققان و پژوهشگران این عرصه می‌باشد.

لازم بذکر است: سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین در مصلّای امام‌ خمینی تهران گشایش یافته است و تا ۲۶ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۲۴ به روی علاقمندان باز است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسنی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    دیروز بازدیدی از نمایشگاه داشتم. شاید تعداد غرفه هایی که تخصصا در مباحث قرآنی وارد شده بودند به بیست درصد هم نمی رسید. امثال غرفه مرکز فقهی تخصصا در این عرصه وارد شده بودند.
  • محسن فاطمی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    عالیییییی. ممنون از خبرگزاری حوزه. کاش غرفه های حوزوی را کامل معرفی می کردند
  • احمدی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    گزارش خوبی بود. ممنون