جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضور حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در البرز

حوزه / رئیس قوه قضائیه گفت: امروز در البرز حضور یافتیم تا با همکاری نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز، مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم و تا جایی که مقدور است بسیاری از مسایل این استان را بررسی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیتی استان البرز و قرار گرفتن در مسیر استان‌های مختلف کشور و ترکیب جمعیتی، این استان دارای مسایل خاص خود است.

وی با اشاره به سفر خود در صدر هیت عالی قضایی به استان البرز، خاطرنشان کرد: امروز در البرز حضور یافتیم تا با همکاری نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز، مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم و تا جایی که مقدور است بسیاری از مسایل این استان را بررسی کنیم.

رییس قوه قضائیه، با اشاره به بخشی از مشکلات استان البرز، گفت: بخشی از مسایل استان البرز مستقیم به قوه قضاییه برمی‌گردد و باید با همکاری استانداری تصمیم گیری شود، که یکی از آنها مسایل مربوط به محیط زیست است که قسمتی از آن در سال گذشته اقدام شد و باید تکمیل شود.

وی وجود چهار زندان بزرگ در استان البرز را از مشکلات این استان دانست و گفت: وجود این زندان‌ها در استان البرز از دیگر مسائلی است که به طور مستقیم به قوه قضائیه برمی‌گردد و ساماندهی آنها برای مردم و دستگاه قضا اهمیت دارد، بنابراین مشکلات این زندان‌ها باید برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای اظهار کرد: در بحث حاشیه نشینی و ناهنجاری‌های اجتماعی نیز قوه قضاییه باید کمک کند و هدف دیگر از سفر به استان البرز سرزدن به دستگاه‌های زیر مجموعه قوه قضائیه است.

وی تأکید کرد: امیدواریم کمبودها در حوزه قضایی از جمله سازمان پزشکی قانونی، ثبت اسناد، دادگستری و سایر بخش‌های مختلف قضایی با همکاری مسئولان رفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha