جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی ترین ارتش دنیا و دارای تجهیزات و امکانات به روز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم روز ارتش در خرم آباد با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران بهترین و کم نظیرترین نیروهای مسلح را به لحاظ مکتب و ایمان دارد، افزود: ارتش ایران از مکتبی ترین ارتش های دنیا و دارای تجهیزات و امکانات به روز است.

وی با اشاره به اینکه آسایش و امنیت روز افزون ایران اسلامی مرهون جانفشانی سربازان خدوم نیروهای مسلح و بسیجیان است اظهار کرد: ولایت مداری،مردمی بودن و توانمندی و رشادت از ویژگی های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ایمان، رشادت و مجاهدت نیروهای مسلح ایران اسلامی در جهان می درخشد، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی در زمینه قدرت بازدارندگی نیز در جهان زبانزد و شهره هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی قدردان رشادت های نیروهای مسلح هستند، گفت: مردم می دانند که آرامش کشور مرهون جانفشانی جوانان این وطن است.

وی در پایان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با صلابت مقتدرانه و ایمان به فعالیت خود ادامه می دهد، افزود: اجرای برنامه های معنوی در دستور کار نیروهای مسلح قرار گیرد چرا که اکنون در جنگ ترکیبی قرار داریم و ایمان و اراده قوی موجب پیروزی بر دشمن خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha